رشد ۲۷ درصدی فروش ورق گرم فولاد مبارکه در نیمه اول سال ۹۷/ درآمد ۹۸ هزار میلیارد ریالی “فولاد”
فولاد مبارکه گزارش عملکرد نیمه اول سال خود را منتشر کرد که براساس گزارش مربوطه شرکت به دلیل افزایش حجم فروش، افزایش 46 درصدی را در درآمدهای فروش به ثبت رساند. درآمد شرکت از 6693 میلیارد تومان به 9810 میلیارد تومان رسید.

به گزارش  چیلان ، فولاد مبارکه در نیمه اول سال جاری تولید محصولات گرم را به ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار تن رساند که از یک میلیون و ۹۳۳ هزار تن سال گذشته ۲۷ درصد بالاتر است. در مدت مذکور فروش محصولات گرم شرکت نیز رشد ۲۷ درصدی داشته و به ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار تن رسیده است.

فولاد مبارکه در ۶ ماهه اول سال همچنین ۷۱۳ هزار تن نورد سرد و ۱۴۲ هزار تن ورق پوششدار تولید کرده است که در هر دو بخش کاهش تولید را به ثبت رسانده و این امر نشان می دهد به جهت تقاضا برای محصولات گرم این شرکت نیز تمرکز خود را بر روی تامین نیاز داخل و تولید محصولات گرم قرار داده است.

تولید نورد سرد فولاد مبارکه در ۶ ماهه پارسال ۷۵۰ هزار تن و محصولات پوششدار ۱۴۹ هزار تن بود.

فروش این دو محصول هم شامل ۶۹۸ هزار تن نورد سرد و ۱۳۵ هزار تن ورق پوششدار بود درحالی که پارسال ۷۴۲ هزار تن نورد سرد و ۱۵۰ هزار تن ورق پوششدار توسط فولاد مبارکه فروخته شده است.

درآمد فروش این اقلام در نیمه اول سال ۹۸۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ۶۶۹۳ میلیارد تومان سال گذشته، رشد ۴۷ درصدی داشته است.

بررسی ها نشان می دهد، فولاد مبارکه رشد فروش فصل تابستان را نسبت به بهار داشت. همچنین بررسی ها حاکی از آن است که به جهت تصمیمات و دستورالعمل های اتشباه و متناقض وزارت صمت و سهمیه بندی و بعضا لغو معاملات در بورس، شرکت در شهریور ماه شاهد کاهش ۸ درصدی فروش نسبت به ماه قبل بوده است.

anjoman1 10

2

تاریخ انتشار : ۴ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
شناسه مطلب : 21197
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی