مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به چیلان مطرح کرد:چاره ای جز توسعه محصول و بازار نداریم/ تامین مستقیم و مشارکتی صنایع مفتولی و فنرسازی در دستور کار
صنایع مفتولی، پیچ و مهره سازی و فنرسازی ازجمله صنایعی هستند که فولاد آلیاژی حضور در آنها را به تازگی تجربه می کند و تامین مستقیم و مشارکتی با آنها را آغاز کردده ااست.

مهندس علیرضا چایچی، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با  چیلان  ضمن اشاره به این مطلب که فولاد آلیاژی ایران، شرکتهای فولاد اسفراین و فولاد آلیاژی اصفهان نیز در تولید فولادسازی خاص فعال هستند گفت: تعدادی از شرکت هایی که تا پیش از این فولادهای ساختمانی تولید می کردند، به دلیل شرایط بازار به سمت تولید برخی از فولادهای کم آلیاژ رفته اند.

وی افزود: این تغییر جهت سبب شده ما نیز چاره ای جز توسعه محصول و توسعه بازار هم در داخل و هم در امر صادرات نداشته باشیم و در این زمینه یکی از کارهای مثبتی که در حال انجام و توسعه آن هستیم، تامین مستقیم و مشارکتی به صنایعی است که پیش از این در آنها حضور نداشتیم.

چایچی اظهار داشت: صنایع مفتولی، پیچ و مهره سازی، فنرسازی ازجمله این صنایع هستند.

وی در خاتمه گفت: در حال حاضر با توجه به توافقات فیمابین ما و تعدادی از نوردکاران وایر و کلاف نظیر فولاد کویر کاشان، بخشی از این فولادها نیز بومی سازی شده و عملا توسعه بازار بر روی وایر و کلاف در حال انجام است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
شناسه مطلب : 21436
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی