دکتر سبحانی در گفت و گو با چیلان:ذوب آهن اصفهان ظرفیت نهفته زیادی دارد/ باید سرمایه گذاران و سهامداران راضی باشند/ امید به رونق ذوب آهن
دکتر سبحانی، رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در اولین مصاحبه مطبوعاتی بعد از قبول مسئولیت در ذوب آهن اصفهان در گفت وگو با چیلان اظهار داشت: ذوب آهن، مادر صنعت فولاد و صنعت کشور به طول کلی است و پتانسیل رشد و توسعه خوبی دارد.

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با  چیلان  تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان، ظرفیت های نهفته زیادی دارد ولی به دلایل مختلف تا امروز دچار مشکلات و تحولاتی شده که امیدواریم با همدلی و همکاری بقیه هیئت مدیره، مدیرعامل و سایر همکاران بتوانیم در مسیر درست هدایتش کنیم. وی ادامه داد: ذوب آهن باید به گونه پیش رود که هم بتواند طرح توسعه اش را اجرا کند و هم به ظرفیت اسمی افزایش تولید دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: باید برنامه ای را اجرایی کنیم که دخل و خرج این شرکت متناسب شود تا سرمایه گذار و هم سهامداران راضی باشند و شرکت هم بتواند نیاز کشور به خصوص در بخش ساختمانی را تأمین سازد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد: مصرف فولاد در کشورهای در حال توسعه از نوع فولادهای ساختمانی است و از آنجا که ذوب آهن یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان محصولاتی همانند تیرآهن، میلگرد و اخیراً ریل است، همه این محصولات جزو مایحتاج توسعه و زیرساخت کشور است. امیدواریم ذوب آهن بتواند سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد و انشالله شاهد رونق در ذوب آهن باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۲ آذر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
شناسه مطلب : 22574
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی