فراخوان دبیر انجمن فولاد برای قطعه سازان،تامین کنندگان مواد اولیه و تولید کنندگان فولاد برای حضور در جشنواره ملی فولاد در دی ماه امسال
کشور در شرایط تحریم قرار گرفته و صنعت فولاد نیز به لحاظ تامین، نیاز دارد که تجهیزات، قطعات و مواد اولیه ای که تا پیش از این وارداتی بود را ساخت داخل نماید.

به گزارش  چیلان ، سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت و گوی تصویری با معدن ۲۴ گفت: شرایط تحریمی حال حاضر و افزایش نرخ ارز، صرفه اقتصادی واردات را کاهش داده و این فرصت خوبی برای شکار فرصت هاست.

وی افزود: نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد فضایی را برای شرکت های تامین کننده و استارت آپی فراهم می کند تا توانایی های خود را به نمایش گذاشته و مذاکراتی را با فولادسازان داشته باشند تا بدین روش قطعات و تجهیزاتی که تاکنون وارداتی بود، ساخت داخل شود.

خلیفه سلطانی تصریح کرد: انتظار می رود این نمایشگاه منجر به انعقاد تفاهم نامه یا بعضا قراردادها و پیش قراردادهایی گردد. شرکت های تولیدکننده نیز این قول را داده اند که حمایت های جدی تری از سازندگان و تامین کنندگان داشته باشند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: هر ساله در فضای جشنواره ملی فولاد نیز تلاش خواهد شد از افراد و شرکت هایی که عملکرد مثبتی تری را داشته و به ثبت رسانده اند تقدیر گردد.

لینک مصاحبه تصویری معدن۲۴ و نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران را از اینجا دریافت نمایید.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
شناسه مطلب : 22911
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی