در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی:تولید فولاد زنگ نزن چین طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۱۰.۵ درصد افزایش یافت.
تولید فولاد زنگ نزن چین طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی 10.5 درصد افزایش یافت.

به گزارش  چیلان ، به نقل از وب سایت Hellenic Shipping News چین از ابتدای جولای تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی ۲۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تن فولاد زنگ نزن تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰.۵ درصدی نشان می دهد.

طی مدت مذکور، تولید فولاد زنگ نزن سری ۳۰۰ به ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۱۴.۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین تولید فولاد زنگ نزن سری ۲۰۰ با رشد ۱۲.۵۲ درصدی به ۷ میلیون و ۶۷۰ هزار تن رسید. در حالی که تولید فولاد زنگ نزن سری ۴۰۰ شاهد افت ۵ درصدی بود و ۳میلیون و ۹۴۰ هزار تن به ثبت رسید.

کاهش صادرات و واردات

همچنین طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی میزان صادرات فولاد زنگ نزن در چین با افت ۱۳.۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی به ۲ میلیون و ۷۱۰هزار تن رسید. در حالی که واردات این محصول نیز طی مدت مذکور ۸۸۵ هزار تن گزارش شد که کاهش ۴۱.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه شال گذشته میلادی نشان می دهد.

با این وجود، مصرف ظاهری فولاد زنگ نزن از ابتدای جولای تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی ۱۸ میلیون و ۵۳۰هزار تن ثبت شد که حاکی از رشد ۱۱.۶ درصدی نسبت به مدت مشابع سال ۲۰۱۸ میلادی است.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
منبع : ایمیدرو
شناسه مطلب : 28524
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی