در بازدید قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو از کارخانجات فولاد سنگان اعلام شد:پیشرفت فیزیکی پروژه کنسانتره سازی فولاد سنگان به ۹۳ درصد رسید
دکتر امرائی، مدیرعامل فولاد سنگان در بازدید دکتر نعیمی قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو از کارخانجات فولاد سنگان اعلام کرد که پیشرفت فیزیکی پروژه کنسانتره سازی فولاد سنگان به حدود 93 درصد رسیده است.

دکتر نعیمی، قائم مقام و عضوهیات عامل ایمیدرو و جمعی از مدیران آن سازمان در بازدید از کارخانجات فولادی منطقه سنگان که به منظور پایش این صنایع انجام گرفت، از کارخانه ۵ میلیون تنی کنسانتره سازی فولاد سنگان بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، نعیمی در این بازدید، کارکنان این شرکت را رزمندگان جبهه اقتصادی خطاب نمود که در راه اعتلا و پیشرفت ایران عزیز می کوشند. وی در ادامه، تلاش و مدیریت صحیح دکتر امرائی مدیر عامل فولاد سنگان که موجب بارور شدن امید در دل مردم می شود را ارزشمند خواند.
دکتر همتی مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان نیز در حاشیه این نشست، ضمن تقدیر از زحمات دکتر غریب پور در منطقه، توسعه روز افزون را از برنامه های ارزشمند رئیس هیات عامل ایمیدرو دانست و افزود: مسلما حضور دکتر امرائی با توجه به افتتاحیه کارخانه کنسانتره موجب توسعه روز افزون در منطقه خواهد بود که پیشرفت این پروژه نشان از کارامدی و بهره وری صحیح مدیریت ایشان دارد.
گفتنی است در این بازدید شرح مبسوطی از فرایند تولید کارخانجات توسط امرائی ارائه و در پایان خاطر نشان کرد: پروژه کنسانتره سازی فولاد سنگان با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۳ درصد تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که به موازات آن، شاهد رشد متوازن و همه جانبه در منطقه خواهیم بود.

2

تاریخ انتشار : ۵ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
شناسه مطلب : 29421
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی