چیلان عملکرد سالانه ارفع را بررسی می‌کندرشد ۳۰ درصدی فروش آهن و فولاد ارفع در سال ۹۸
شرکت آهن و فولاد ارفع عملکرد موفقی در سال ۹۸ داشت و موفق به تحقق فروش ۳۴۱۰ میلیارد تومانی در سال گذشته شد. فروش ارفع در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش  چیلان ، شرکت آهن و فولاد ارفع گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. ارفع که در سال ۹۷، فروش ۲۶۲۳ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، از نظر فروش یک رکورد جدید ثبت کرد و بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان، شمش فولادی در بازارهای داخل و خارج از کشور به فروش رساند.

فروش ارفع در زمستان ۹۸ به ۱۰۸۷ میلیارد تومان رسید و این شرکت بهترین عملکرد خود را در سال گذشته در این فصل تجربه کرد.

ارفع در سال ۹۸ موفق به تولید بیش از ۸۶۲ هزار تن شمش فولادی شد. در سال ۹۸، ۲۲۹ هزار تن از تولیدات ارفع صادر شد و بیش از ۶۲۳ هزار تن از شمش فولادی این شرکت نیز در بازار داخلی به فروش رسید.

میانگین نرخ فروش شمش صادراتی و داخلی ارفع در سال ۹۸، به ترتیب هر کیلو ۴۲۴۷ تومان و ۳۹۰۹ تومان بود. نرخ شمش داخلی ارفع در اسفند ۹۸، ۴۸۲۹ تومان بوده که نسبت به میانگین ۱۲ ماهه، رشد قابل توجه ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد. ارفع در اسفند، فروش صادراتی نداشته و رشد نرخ فروش این شرکت در اسفند نشان می‌دهد که در سال ۹۹ نیز چشم‌انداز مثبتی در انتظار این شرکت است.

فروش ارفع 98

2

تاریخ انتشار : ۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲
شناسه مطلب : 30555
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی