چیلان عملکرد سالانه "فجر" را بررسی می‌کندرشد ۳۷ درصدی فروش فولاد امیرکبیر کاشان در سال ۹۸
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۱۲۰۸ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (نماد فجر در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. فولاد امیرکبیر کاشان که در سال ۹۷، فروش ۸۸۱ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۳۷ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۱۲۰۸ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، فولاد امیرکبیر کاشان ۱۲۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال گذشته و بهمن ۹۸، به ترتیب رشد ۶۹ درصدی و افت ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد. در مجموع “فجر” بهترین عملکرد فصلی خود در سال ۹۸ را در فصل زمستان ثبت کرد و موفق به تحقق درآمد فروش ۴۴۴ میلیارد تومانی در این فصل شد. در واقع، فروش “فجر” در زمستان ۹۸، معادل ۵۰ درصد از کل فروش این شرکت در سال ۹۷ بوده است.

نرخ فروش محصول گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان در اسفند ۹۸، ۹۴۵۱ تومان به ازای هر کیلو بوده که نسبت به نرخ میانگین ۱۲ ماهه ۹۸ (۷۹۳۴ تومان)، حاکی از رشد ۱۹ درصدی است.

جزئیات فروش فولاد امیرکبیر کاشان در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

فروش 98 2

2

تاریخ انتشار : ۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴
شناسه مطلب : 30587
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی