نکاتی درباره ترکیب جدید هیئت مدیره فولاد امیرکبیر کاشان
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (فجر) که پس از خروج این شرکت از گروه فولاد مبارکه و پیوستن به شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان برگزار شد، ترکیب جدید هیئت مدیره این شرکت بورسی مشخص گردید. ترکیب جدید هیأت مدیره امیر کبیر کاشان که متشکل از چهره‌های متخصص و کارآزموده است، می‌تواند به تقویت ارزش سهام و ارزندگی نماد بورسی فجر منجر شود.

به گزارش  چیلان ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (فجر) که پس از خروج این شرکت از گروه فولاد مبارکه و پیوستن به شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان برگزار شد، ترکیب جدید هیئت مدیره این شرکت بورسی مشخص گردید. ترکیب جدید هیأت مدیره امیر کبیر کاشان که متشکل از چهره‌های متخصص و کارآزموده است، می‌تواند به تقویت ارزش سهام و ارزندگی نماد بورسی فجر منجر شود.

در این میان، خبری که توجه سهامداران این شرکت را به خود جلب کرد، انتخاب حسین پناهیان به نمایندگی از شرکت مهندسی توسعه پتروفرآیند کرخه به عنوان رئیس هیئت مدیره فجر است. وی استاد تمام دانشگاه در رشته مدیریت مالی است که در کارنامه وی، مدیرعاملی بورس کالای ایران و مدیرعامل شرکت‌های مختلف سرمایه گذاری و تأمین سرمایه همانند: شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس، شرکت سرمایه گذاری بهمن، شرکت سرمایه گذاری جامی و عضویت در هیئت مدیره شرکت های مختلف و تخصصی کارگزاری و سرمایه گذاری همانند: شرکت سرمایه گذاری ساتا (شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح)، هلدینگ سرمایه گذاری و مالی سینا، هلدینگ سرمایه گذاری مالی و بانکی صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری غدیر، عضو هیئت مدیره کانون نهادی سرمایه گذاری و… به چشم می خورد. انتخاب وی به عنوان رئیس هیئت مدیره امیرکبیر کاشان، آینده این نماد فولادی در بازار سرمایه را تقویت خواهد کرد.

امیر حسین حاجی رحیمیان به نمایندگی از شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان به عنوان عضو هیئت مدیره، شاهین حیدری به نمایندگی از شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به عنوان عضو هیئت مدیره و عبدالحمید رهیده به نمایندگی از شرکت موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح به عنوان عضو هیئت مدیره معرفی شدند. این ترکیب تخصصی به نقش آفرینی بهتر فجر در زنجیره آهن و فولاد کشور منجر خواهد شد.

شهرام عالی‌وند نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شد. حسن اعتماد سهامدار جدید (شستان) به مدیرعامل امیرکبیر کاشان که به دلیل عملکرد موفقیت آمیز چهارساله وی به عنوان سکاندار امیرکبیر کاشان رقم خورده است، آینده خوبی را برای فجر که بازیگر اصلی بازار گالوانیزه کشور و منطقه است رقم خواهد زد. رشد تولید و سودآوری به همراه حفظ ارزش سهم سهامداران فجر به عنوان شرکتی شفاف و معتبر در بازار فولاد موجب شد که این شرکت با احراز شرایط لازم موفق به ورود به تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران شود و جایگاه نماد معاملاتی خود را ارتقاء دهد. این دستاورد جدید #فجر، اعتبار آن را در بازار سرمایه و جذابیت این نماد فولادی را افزایش می‌دهد و بر اطمینان‌خاطر سهامداران برای ورود به نماد #فجر می‌افزاید. بنابر استناد به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، سودآوری قابل قبول امیرکبیر کاشان در دوره‌های متوالی، یکی از دلایلی است که این شرکت فولادی از بازار فرعی به بازار اصلی بورس ارتقاء یافته است.

به گزارش  چیلان ، ماموریت فولاد امیرکبیر کاشان تولید انواع محصولات فولادی پوشش دار، با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، به منظور ارتقای دوام و زیبایی ساخت و ساز است و این شرکت در سند چشم انداز خود برای سال ۱۴۰۴ قصد دارد به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی سرد و پوشش‌دار کشور دست یابد.

لازم به ذکر است، کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی برای سومین بار، کسب تندیس واحد نمونه ملی استاندارد، کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری، تولید بیش از ۲۵۵هزارتن در خط تولید اسید شویی، تولید بیش از ۲۴۵ هزار تن در خط تولید نورد سرد، تولید بیش از ۱۵۸ هزار تن در خط تولید گالوانیزه، بهبود رکورد فروش سالانه ۱۶۷ هزارتن، بهبود رکوردهای روزانه، ماهانه و سالانه در خطوط تولید، بومی سازی ۴۸ قطعه و صرفه جویی بیش از ۳۵۲ هزار دلاری و کاهش مصارف مواد و انرژی، بخشی از دستاوردها و افتخارات این شرکت در سال گذشته است.

sghk

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
شناسه مطلب : 55030
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی