چیلان عملکرد سالانه "کویر" را بررسی می‌کندرشد ۷۹ درصدی فروش فولاد کویر در سال ۹۸
شرکت فولاد کویر در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۴ هزار و ۲۴۹ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد چشمگیر ۷۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد سپید فراب کویر (نماد “کویر” در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. فولاد کویر که در سال ۹۷، فروش ۲۳۷۴ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۷۹ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۴۲۴۹ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، فولاد کویر ۳۵۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال قبل و بهمن ۹۸، به ترتیب رشد ۳۲ درصدی و افت ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد. در مجموع “کویر” بهترین عملکرد فروشِ فصلی خود در سال ۹۸ را در فصل زمستان ثبت کرد و موفق به تحقق درآمد فروش ۱۲۰۴ میلیارد تومانی در این فصل شد.

متوسط نرخ فروش انواع میلگرد شاخه و کلاف فولاد کویر در سال ۹۸، ۴۸۱۴ تومان به ازای هر کیلو بوده است. نرخ فروش میلگرد شاخه و کلاف این شرکت در اسفند ۹۸ به ۶۰۶۵ تومان رسید که حاکی از رشد ۲۶ درصدی نسبت به نرخ‌ میانگین سال ۹۸ است.

فولاد کویر در سال ۹۸ موفق به فروش ۸۷۲ هزار تن انواع میلگرد شاخه و کلاف شد.

جزئیات فروش فولاد کویر در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

فروش 98 6

فروش فولاد کویر ۹۸

2

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
شناسه مطلب : 30613
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی