عملکرد فولاد سفیددشت در نیمه نخست سال جاری
سود خالص شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در شش ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶۱ درصد رشد کرد. فولاد سفیددشت با تولید ۴۰۰ هزار تن محصول آهن اسفنجی و رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ (۳۵۳ هزار تن) و فروش ۳۹۶ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال، درآمد فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۳ درصد افزایش داد.

مدیر مالی و حسابداری شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۸ آبان سالروز افتتاح شرکت فولاد سفید دشت، عملکرد شرکت را در حوزۀ تولید، خرید مواد اولیه و فروش محصول مثبت ارزیابی کرد.

مصطفی فلاحی گفت: این شرکت علیرغم شیوع ویروس کرونا، با رعایت شیوهنامههای بهداشتی و حضور حداقلی کارکنان، ضمن تأمین بهموقع مواد اولیه و فراهم ساختن زیرساختهای موردنیاز واحد احیا مستقیم توانست در ششماهۀ نخست سال جاری با تولید ۴۰۰ هزار تن محصول آهن اسفنجی و رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ (۳۵۳ هزار تن) و فروش ۳۹۶ هزار تن به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال، درآمد فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۳ درصد افزایش دهد.

وی در این گزارش از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژۀ فولادسازی و پیشرفت ۵۵ درصدی پروژۀ احداث تصفیهخانۀ این شرکت علیرغم تحریمهای ظالمانه و محدودیتهای خاص شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مدیر مالی و حسابداری شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای مادی و معنوی شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو بهعنوان سهامداران این شرکت، از تلاش خالصانۀ کارکنان در تمامی بخشها قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سالی که جهش تولید نامگذاری شده، تمامی برنامهها و اهداف شرکت در راستای اصل تولید ایمن و پایدار محقق گردد.

2

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸
شناسه مطلب : 33449
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی