رکورد تولید ماهانه گندله در فولاد سنگان شکسته شد
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با تولید ۴۲۲۶۶۹ تن گندله در فروردین ماه موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید ماهیانه این محصول شد. دکتر علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: در اولین ماه از آغاز سال ۱۴۰۰ و در راستای عیینیت‌بخشی و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تلاشگران فولاد سنگان موفق به کسب رکورد جدید تولید گندله در فروردین ماه شدند.

به گزارش  چیلان ، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با تولید ۴۲۲۶۶۹ تن گندله در فروردین ماه موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید ماهیانه این محصول شد.

دکتر علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: در اولین ماه از آغاز سال ۱۴۰۰ و در راستای عیینیت‌بخشی و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تلاشگران فولاد سنگان موفق به کسب رکورد جدید تولید گندله در فروردین ماه شدند.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به کسب بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله گفت: با عنایت به الطاف بی کران الهی و تلاش بی وقفه کلیه همکاران بنده در فولاد سنگان و در فضای روح بخش ماه میهمانی خدا، کسب این رکورد در حالی حاصل شد که برای نخستین بار، بالاترین میزان تولید ماهیانه گندله در این شرکت محقق گردیده است.

وی افزود: خوشبختانه نگاه ویژه به تولید مستمر با هدف مانع زدایی از آغاز سال در این شرکت جاری و ساری بوده و با تمامی همکاران غیرتمندمان در فولاد سنگان، هم قسم شده ایم تا با سعی وافر، گره ای از مشکلات صنعت را در این سال برطرف نموده تا فولاد سنگان به عنوان یکی از شرکت های گروه فولاد مبارکه در کشور، طلایه دار رشد و توسعه صنعتی باشد.

امرایی برنامه ریزی منسجم و با ضابطه را مهمترین ویژگی فولاد سنگان در نیل به اهداف تولیدی دانست و ابراز داشت: فرهنگ متعالی منبعث از پشتکار، از ویژگی های منحصر به فرد همکاران ما در این شرکت است و طبق برنامه ریزی های بعمل آمده، انشالله با همت والایی که در بین کارکنان فولاد سنگان سراغ داریم، به لطف پروردگار، علی رغم مشکلات موجود در کشور، شاهد تولید گندله با حداکثر ظرفیت در سال ۱۴۰۰ باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
شناسه مطلب : 35237
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی