سامانه جامع تامین‌کنندگان شرکت ذوب آهن اصفهان راه‌اندازی شد
به منظور فراهم كردن فرصت برابر براي تامين‌كنندگان و افزايش سرعت انجام كار، سامانه جامع تامين‌كنندگان ذوب آهن اصفهان راه‌اندازي گرديد. شركت در استعلام/مناقصه‌هاي شركت ذوب آهن اصفهان صرفا از اين سامانه امكان‌پذير است.

به منظور فراهم کردن فرصت برابر برای تامین‌کنندگان و افزایش سرعت انجام کار، سامانه جامع تامین‌کنندگان ذوب آهن اصفهان راه‌اندازی گردید. شرکت در استعلام/مناقصه‌های شرکت ذوب آهن اصفهان صرفا از این سامانه امکان‌پذیر است.

۱. ورود به سامانه : در سایت شرکت سهامی ذوب آهن (www.esfahansteel.ir)، در بخش تامین کنندگان، سامانه جامع تامین کنندگان را انتخاب نمایید. امکان ورود به این سامانه برای تامین کنندگان دارای کد فراهم می‌باشد.
نام کاربری: کد تامین کننده
رمز عبور برای افراد حقیقی (اشخاص و فروشگاه ها): شماره ملی
رمز عبور برای افراد حقوقی : شناسه ملی
۲. مشاهده استعلام ها و مناقصات : پس از ورود به سامانه امکان دسترسی به استعلام ها و مناقصات شرکت با ابزارهای جستجو پیش بینی شده وجود دارد.
۳. پاسخ به استعلام ها و مناقصات : تامین کنندگان که قبلاً در سیستم تامین کنندگان ارزیابی شده اند و دارای کد تامین کننده می باشند می توانند نسبت به ارائه پیشنهاد شامل فنی و بازرگانی اقدام نمایند. پاسخ به استعلام ها و مناقصات شرکت صرفا از این درگاه امکان پذیر است. فایل راهنما و فیلم آموزشی جهت درج پاسخ در سامانه وجود دارد.

در صورت بروز هرگونه اشکال درخصوص ورود به سامانه با شماره ۳۶۳۲-۵۲۵۷-۰۳۱ تماس حاصل نمایید.

2

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
شناسه مطلب : 35239
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی