دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اطلاعیه ای از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو شرکت کنند.

به گزارش  چیلان ، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی ، سالن تلاش واقع در تهران- خیابان ولیعصر – بالاتر از جام جم- نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

 

ب– دستور جلسه

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تعیین پاداش هیئت مدیره

سایر موارد

توضیحات:

تعیین حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی شرکت ، تعیین حق الزحمه اعضای کمیته های تخصصی ، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت، سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

 

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه

به استناد ابلاغیه شماره ۱۰۴/۳۱مورخه ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ دبیرستاد ملی بیماری کرونا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ابلاغیه ۴۴۰/۰۵۰ / ب ۹۸ مورخه ۱۳۹۸/۱۲/۲۶سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر گردیده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکتها صرفا در شرایطی که حداکثر با حضور ۱۵ سهامدار حقیقی یا حقوقی برگزار شود امکان پذیر باشد .

لذا از سهامداران محترم درخواست می گردد به منظور رعایت تمهیدات یاد شده و حفظ سلامتی خود با رعایت عدم حضور فیزیکی در محل مجمع ، هیات مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر همراهی نمایند. ضمناً امکان حضور مجازی سهامداران از طریق مراجعه همزمان به پایگاه اطلاع رسانی سایت آپارات به نشانی www.aparat.com/chaormalu وسایت شرکت به نشانی www.chadormalu.com فراهم شده است. سهامداران حقوقی و یا نمایندگان آنان می توانند معرفی نامه خود را حداکثر تا دو روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابربه شماره ۸۸۶۵۰۲۹۹ ارسال و از ساعت ۱۴ روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی نامه و کارت ملی اقدام و برگه ورود به مجمع دریافت نمایند.

 

چادرملو 2

2

تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۶
شناسه مطلب : 36618
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی