کتاب سال فولاد ایران شامل چه مطالبی است؟مشاهده کنید: آیا می‌توان کتاب سال فولاد ایران را نداشت؟/ از سیر تا پیاز بازار فولاد در یک کتاب
تا همین چند سال پیش، در اختیار داشتن مرجعی موثق که آمار و اطلاعات کاربردی صنعت فولاد را ارائه دهد، یک آرزو برای مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و حتی سیاست‌گذاران فولاد کشور بود. تا اینکه در ابتدای سال ۹۷، برای نخستین بار کتاب سال فولاد ایران منتشر شد و نیازهای این حوزه را به‌خوبی پوشش داد. امسال نیز با استقبال جامعه فولاد از این اثر کاربردی، چهارمین نسخه از این کتاب راهنما (ویژه سال ۱۴۰۰) منتشر شده است. کتاب سال فولاد ایران شامل چه اطلاعاتی است و آیا فعالان و کارشناسان صنعت فولاد، اساساً می‌توانند این کتاب را روی میز کار خود نداشته باشند؟ ویدئوی چیلان در این مورد را ببینید.

تا همین چند سال پیش، در اختیار داشتن مرجعی موثق که آمار و اطلاعات کاربردی صنعت فولاد را ارائه دهد، یک آرزو برای مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و حتی سیاست‌گذاران فولاد کشور بود. تا اینکه در ابتدای سال ۹۷، برای نخستین بار کتاب سال فولاد ایران منتشر شد و نیازهای این حوزه را به‌خوبی پوشش داد. امسال نیز با استقبال جامعه فولاد از این اثر کاربردی، چهارمین نسخه از این کتاب راهنما (ویژه سال ۱۴۰۰) منتشر شده است. کتاب سال فولاد ایران شامل چه اطلاعاتی است و آیا فعالان و کارشناسان صنعت فولاد، اساساً می‌توانند این کتاب را روی میز کار خود نداشته باشند؟

ویدئوی  چیلان  در این مورد را در زیر ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
شناسه مطلب : 37475
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی