مدیر مجتمع معدنی چادرملو خبر داد: تولید ۶ میلیون و ۳۰۶ هزار ۹۶۵ تن کنسانتره در نیمه اول سال
مدیر مجتمع معدنی چادرملو با اعلام این خبر گفت : با تولید 1 میلیون و 178 هزارو 286 تن کنسانتره در یک ماهه شهریورماه امسال، مجموع تولید 6 ماهه سال جاری کنسانتره از مرز 6 میلیون و 306 هزار 965 تن عبور کرد .

به گزارش  چیلان ، مدیر مجتمع معدنی چادرملو با اعلام این خبر گفت : با تولید ۱ میلیون و ۱۷۸ هزارو ۲۸۶ تن کنسانتره در یک ماهه شهریورماه امسال، مجموع تولید ۶ ماهه سال جاری کنسانتره از مرز ۶ میلیون و ۳۰۶ هزار ۹۶۵ تن عبور کرد ، که نزدیک به ۳۰ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است .

حمید جهانی همچنین میزان بارگیری کنسانتره و حمل به مجموعه های فولاد سازی کشور از محل تولید و دپوی موجود طی ۶ ماه اول سال جاری را که تا کنون بی سابقه بوده است ۶ میلیون و ۴۲۲ هزارو ۷۱۱ تن اعلام کرد و افزود: حجم تولید کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال قبل سیزده و شش دهم درصد( ۱۳،۶ ) و میزان بارگیری سی و دو و هشتاد ویک صدم درصد ( ۳۲،۸۱ ) رشد داشته است و علاوه بر آن در مصرف آب نیز سیزده و چهل و دو صدم درصد (۱۳،۴۲ ) کاهش مصرف داشته ایم.

مهندس جهانی اظهار امیدواری کرد در ماههای پیش رو همچون گذشته، به لطف الهی و حمایت مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره و با تلاش مضاعف پرسنل شاهد موفقیتهای افزونتر نیز باشیم .

2

تاریخ انتشار : ۷ مهر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲
شناسه مطلب : 38338
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی