معرفی برگزیدگان هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری
در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری از عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان هم چنین شرکت فولاد آلیاژی ایران تقدیر شد.

به گزارش  چیلان ، در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری از عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا ، شایستگی در تعالی و نقش راهبردی در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور تقدیر شد.

عطا الله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در اجلاس مشتری مداری سراسری مدیریت درباره موضوع مشتری مداری در این شرکت اظهار کرد: ارائه خدمات به موقع با کیفیت مطلوب می تواند قلب و جان مشتریان را تسخیر نموده و نام تجاری شرکت را از سایرین متمایز کند. بنابراین، ضروری است که نسبت به ارائه خدمات و کیفیت محصولات شرکت دقت بسیار زیادی را به خرج دهیم.

فولاد هرمزگان 3

تلاش ما در شرکت فولاد هرمزگان بر این است که با بررسی موضوع رضایت مشتری و دلایل اهمیت آن، علاوه بر ارتقای رضایت مشتریان به دنبال تعالی در عملیات و بهبود مستمر در ارائه خدمات و کیفیت محصولات شرکت باشیم.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه گفت: اگر ما توجه به خواسته های مشتریان را جزء اولویت های برنامه خود قرار دهیم ، مشتریان اشتیاق بالایی نسبت به محصولات شرکت پیدا خواهند کرد و به محصولات شرکت اعتماد خواهند کرد و این امر مطمئنا سودآوری و ارزش آفرینی زیادی را برای ما خواهد داشت.

ضمن اینکه اگر خواهان جلب اعتماد مشتری هستیم باید به گرایش مشتری توجه بیشتری داشته باشیم. مشتری وفادار علاوه بر اینکه نماینده برند ما می شود، می تواند کسب وکار و محصول ما را به سایر مشتریان دیگر و همکاران خود معرفی کند و مشتریان جدیدی را برای محصولات ما جذب کنند. این امر جدا از تاثیر فوق العاده ای که بر روی شهرت و محبوبیت برند ما می گذارد، سودآوری بالایی را برای شرکت تضمین خواهدکرد.

اهم اقدامات فولاد هرمزگان در جلب مشتری

مدیرعامل فولاد هرمزگان درباره دیگر اقدامات صورت گرفته جهت جلب مشتری اظهار کرد: تنوع در شرایط پرداخت، تخصیص اعتبارات مالی به مشتریان، کاهش زمان پذیرش مشتریان در کمتر از یک هفته کاری، تعریف پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان و استقرار آن، تعریف پروژه سیستم پروفایل مشتریان جدید و بالقوه از طریق وبسایت شرکت، حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به منظور ارتباط موثر در جذب و پذیرش مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی تجاری در کمتر از یک روز، کاهش زمان پاسخگویی و تعاملات با مشتریان در خصوص شکایات مطرح شده در واحد فروش کمتر از سه روز کاری، بهبود ارائه خدمات مشاوره تجاری، تعاملات ویژه با مشتریان در قالب بازدیدهای ادواری، دعوت از مشتریان به شرکت،جلسات مشترک فی مابین و… نیز از جمله اقدامات اصلاحی صورت گرفته بر مبنای نظرسنجی انجام شده از مشتریان است.

اجلاس مشتری مداری

وی در پایان اظهار کرد: به طور کل سیاست گذاری های مبتنی بر مشتری مداری و تکریم مشتریان موجب شده است شرکت فولاد هرمزگان همواره فراتر از الزامات و استاندارد گام برمی‌دارد و برآنیم تا در سال های آتی نیز به این فعالیت تداوم بخشیم

هم چنین در ادامه این مراسم شرکت فولاد آلیاژی ایران با رویکرد رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا که به جهت نقش راهبردی در توسعه و تعالی کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور تندیس و لوح قدردانی را دریافت نمود.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
شناسه مطلب : 38458
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی