فولاد هرمزگان درراستای رفع موانع تولید برگزار می کند: دومین همایش بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در کشور
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواداولیه کیش (planex 2021) با اعلام این مطلب گفت: فولاد هرمزگان در راستای ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین با هدف اشتراک‌گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری را در شهر بندرعباس برگزار می‌نماید.

به گزارش  چیلان ،مهندس عطااله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواداولیه کیش (planex 2021) با اعلام این مطلب گفت: فولاد هرمزگان در راستای ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین با هدف اشتراک‌گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری را در شهر بندرعباس برگزار می‌نماید.

وی معتقد است: در سال جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است، اشتراک‌گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده‌های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، بدون‌شک به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد که در شرایط حساس کنونی کشور نیاز است که شرکت‌های تولیدی پیشرو تجربیات مفید و تخصصی خود را اشتراک‌گذاری کنند.

وی با اعلام اینکه فولاد هرمزگان هم در این خصوص دریغ نکرده و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش‌های صنعتی را برای شرکت‌کنندگان ارائه نمود، تصریح کرد: در همایش قبلی، مطالب بسیار مفیدی از سوی مراکز تحقیقاتی و کارشناسان داخلی و خارجی دریافت کرد، ضمن آنکه در تلاش هستیم تا تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی سرازیر و یافته‌های دانشگاهی و پژوهشی و طرحهای نو را در صنعت مورد استفاده قرار دهیم.

به گفته معروفخانی، این کنفرانس کاملا تخصصی است و مسایل جانبی ندارد و محل تبادل تجربیات و یافته‌های متخصصان حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم است.

معروفخانی با اعلام اینکه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد داشته و اشتراکات زیادی بین شرکت‌های فولادی در این حوزه دارد، بر ضرورت کاهش هزینه‌ها، حضور موثر در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات تاکید کرد.

به گفته او، فعالیت و تمرکز در این بخش از زنجیره فولاد می‌تواند این هدف را در ادامه فرایند و محصولات نهایی محقق نماید.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه تیم‌های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه، مجموعه‌های دانشگاهی هرمزگان و دانشگاه های صنعتی مطرح کشور و نیز شرکت‌های صنعتی تشکیل شده و سعی خواهیم کرد به اهداف خود در این کنفرانس دست پیدا کنیم از همه متخصصان صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان خواست تا با ارائه طرحها و تجریبات خود و با به اشتراک‌گذاری تجربیات خود بر غنای این همایش بیفزایند.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
شناسه مطلب : 39300
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی