روشنگری در خصوص بحران آب در صنعت فولادشماره ۱۰۰ مجله چیلان منتشر شد
پرونده تحلیلی چیلان در رابطه با زوایای بحران آب در کشور و سهم سه بخش کشاورزی (۹۰ درصد)، خانگی (۸ درصد) و صنعتی (۲ درصد) از کل مصارف آبی کشور، در شماره جدید این مجله تخصصی مورد واکاوی کارشناسی قرار گرفته است.

به گزارش  چیلان ، در شماره ۱۰۰ نشریه  چیلان ، تحلیل‌ها، گزارش‌ها، مقالات و گفت‌وگوهای خواندنی و کاربردی درباره ابعاد مختلف صنعت فولاد ارائه شده است.

 روشنگری در خصوص بحران آب در صنعت فولاد
_ پرونده تحلیلی  چیلان  در رابطه با زوایای بحران آب در کشور و سهم سه بخش کشاورزی (۹۰ درصد)، خانگی (۸ درصد) و صنعتی (۲ درصد) از کل مصارف آبی کشور، در شماره جدید این مجله تخصصی مورد واکاوی کارشناسی قرار گرفته است.

_ آمارها نشان می‌دهد که سهم صنعت از مصرف آب کشور، حدود دو درصد و سهم صنعت فولاد نیز تنها دو دهم درصد از کل آب مصرفی کشور است که سهم ناچیزی از کیک آبی کشور است و باید بیلان منفی آب کشور را در جای دیگری جستجو کرد.

_  در این شماره  چیلان ، فناوری‌های کاهنده آب و برنامه‌های بهره‌وری و کاهش مصرف آب در شرکت‌های فولادی همانند فولاد مبارکه اصفهان مورد رصد قرار گرفته است و نتایج نشان می‌دهد که فولادی‌ها هم‌چنان با اجرای عملیات بهره‌وری و صرفه‌جویی مصرف آب موفق شده‌اند، بخش قابل توجهی از آب مصرفی خود را از طریق تصفیه پساب‌ها و بازچرخانی آب تامین کنند.

پرونده آبی فولاد در شماره ۱۰۰  چیلان  را با پژوهش‌ها، تحلیل‌ها، گزارش‌ها، اینفوگرافیک‌ها و مصاحبه‌هایی از چهره‌های مطرح و کارشناسان زبده بخوانید.

ch100

2

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
شناسه مطلب : 40791
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی