مدیر روابط عمومی ایمیدرو :درسال های اخیر شاهد تحولات مثبتی در صنعت فولاد کشور هستیم
«حمید علی آبادیان»، مدیر روابط عمومی ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار دنیای معدن با اشاره به وظایف روابط عمومی‌های در این عرصه حمایت از تولید و تامین داخلی بیان کرد: معرفی نقاط ضعف به بالادستی ها و معرفی نقاط قوت به پایین دستی ها دو نقش مهم روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی است.

به گزارش  چیلان ،«حمید علی آبادیان » در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران افزود:  با وجود تحریم های ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی تولید صنعت فولاد کشور با تلاش فعالان این صنعت سالانه به بیش از ۳۰ میلیون تن رسیده است.

وی تاکید کرد: هرچند که هم اکنون صنعت فولاد ایران در منطقه به نقطه خوبی رسیده است اما باز هم مطلوب نیست و اگر روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند در مدت کوتاهی تولید فولاد کشور می تواند به ۴۰ میلیون تن افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به وظایف روابط عمومی در این عرصه بیان کرد: معرفی نقاط ضعف به بالادستی ها و معرفی نقاط قوت به پایین دستی ها دو نقش مهم روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی است.

علی آبادیان اظهارداشت: اساسا روابط عمومی ها در سازمان ها و شرکت ها در همه حوزه ها این دو وظیفه مهم را بر عهده دارند و در سال های اخیر مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشور در این زمینه اقدامات خوبی را داشته اند.

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یادآورشد: در بخش صنعت فولاد روابط عمومی ها برای هم افزایی نیازمند هم گرایی و تعامل بیشتری هستند، زیرا در کنار هم می توانند بالندگی و دستاوردهای صنعت فولاد کشور را به خوبی معرفی کنند.

علی آبادیان اظهارداشت: هر چند که در سال های اخیر روابط عمومی ها اقدامات خوبی در معرفی توانمندیها و دستاوردهای حوزه مربوطه داشتند ولی هنوز هم با نقطه مطلوب به خصوص در حوزه های اقتصادی و صنعتی فاصله داریم و باید در این زمینه تلاش های بیشتری انجام شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مدیران شرکت‌های تولیدکننده فولاد کشور، کارشناسان و متخصصان روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

بومی سازی صفحات مسی قالب ریخته‌گری، پوشش دهی به روش پاشش حرارتی بر روی صفحات مسی و بومی‌سازی نمونه‌گیری‌های اتوماتیک و تجهیزات آزمایشگاه گندله‌سازی توسط فولاد مبارکه از میزگرد‌های تخصصی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
شناسه مطلب : 41063
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی