مدیرعامل فولاد سنگان عنوان کرد:سال ۱۴۰۱، سال حرکت فولاد سنگان به سمت انقلاب صنعتی چهارم
همزمان با ایام با برکت ماه مبارک رمضان، دکتر امرایی در دیداری صمیمانه با جمعی از کارکنان، افطار نمودند .

به گزارش  چیلان ،دراین دیدار، وی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان داشت : مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را سال ” تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین” نامگذاری نمودند ومسلما فلسفه وجودی آن، راهبرد و استراتژی کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت گیری فعالیت ها و دستیابی به اهداف است .

 امرایی با اشاره به سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور افزود : در این سند ۵۰ درصد ازGDP  کشور از طریق تولیدات دانش بنیان بدست می آید که سهم فناوری های پیشرفته  و تولیدات دانش بنیان بسیار پرواضح و بااهمیت است.

وی ادامه داد : در کشورهای توسعه یافته بیش از ۵۰ درصد از رشد سالانه ناخالص ملی آنها، ناشی از اختراعات و فعالیت های حوزه های دانش بنیان است و انشالله با هدف گذاری انجام شده توسط رهبر فرزانه انقلاب، شاهد رشد و توسعه فناوری های نوین و تولیدات دانش بنیان در کشور باشیم.

مدیرعامل فولاد سنگان در ادامه با اشاره به تکاپو و تلاش این شرکت در تحقق شعار سال افزود : جلسات موثری را با پارک علم وفناوری خراسان داشتیم و انشالله درصدد تاسیس پردیس علم و فناوری فولاد سنگان در شهرستان خواف هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت ها، شاهد حرکت فولاد سنگان به سمت انقلاب صنعتی چهارم و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : سال گذشته شاهد کسب رکوردها و دستاوردهای گوناگون در حوزه های متعدد بودیم و انشالله در سال جاری، با اجرای کارخانه ۱/۲ کنسانتره هماتیت ، اجرای سیستم اسپریدر(بعنوان بزرگترین طرح زیست محیطی کشور ، اولین در ایران و خاورمیانه) و … شاهد افزایش سهم فولاد سنگان در سبد تولید فولاد کشور ( کنسانتره، گندله وآهن اسفنجی) باشیم که انشالله نوید بخش آینده ای روشن برای این شرکت خواهد بود.

امرایی 1

2

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
شناسه مطلب : 41820
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی