مدیرعامل فولاد متیل به مناسبت روز کارگر مطرح کرد؛کارگران، نقش آفرینان اصلی تولید دانش بنیان هستند
به بهانه ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید دانش بنیان، پیامی را تقدیم کرد.

به گزارش  چیلان ،به بهانه ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید دانش بنیان، پیامی را تقدیم کرد.

امام جعفر صادق علیه السلام :
کُلُّ ذِی صِنَاعَهٍ مُضْطَرٌّ إِلَى ثَلَاثِ خِصَالٍ یَجْتَلِبُ بِهَا الْمَکْسَبَ وَ هُوَ أَنْ یَکُونَ حَاذِقاً بِعَمَلِهِ مُؤَدِّیاً لِلْأَمَانَهِ فِیهِ مُسْتَمِیلًا لِمَنِ اسْتَعْمَلَهُ:

هر اهل فنی برای موفقیت در کسب و کار خود به سه مطلب نیازمند است: تخصص و باهوشی در فن و حرفه مورد نظر؛ امین باشد و در کار و مال مردم ، امانت و درستی را حفظ کند. با کارفرما و صاحب کار ، خوش برخورد و خوش قلب باشد.
تحف العقول ۳۲۲

۱۱ اردیبهشت روز کارگر فرصتی است برای همدلی و همزبانی هرچه بیشتر نقش آفرینان عرصه تولید تا ضمن شناخت نگرانی‌های موجود، فرصت‌ها را شناسایی کنند و راه برای تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر فراهم کنند.

بدون شک کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید، نقش آفرینان اصلی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین خواهند بود.

بنده ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را خدمت همه همکاران خود در هلدینگ فولاد متیل و فولاد مبارکه و سایر کارگران خدوم و پرتلاش تبریک عرض میکنم.

رضا حیدری – مدیرعامل

2

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
شناسه مطلب : 41994
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی