مدیر عامل فولاد سنگان : رکورد رکوردها در فولاد سنگان شکسته شد
کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید 530 هزارتن، در اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نمودند .

به گزارش  چیلان ، امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان گفت: همکاران پرتلاشم در شرکت فولادسنگان، این بار در دومین ماه از آغاز سال و در بهار تولید، توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید ۵۳۰ هزار تن ثبت نمایند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت تولید، افزود :مجاهدان جبهه اقتصادی در شرکت فولاد سنگان در لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، توانستند بالاترین میزان تولید ماهیانه در این شرکت از ابتدای بهره برداری تاکنون را ثبت و این درحالی است که امسال، رکوردها یکی پس از دیگری شکسته و ”حماسه تولید” در حال شکل گرفتن است.
امرایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد : {حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.}کارگران و مهندسان پرتلاش ما در این شرکت ، در اردیبهشت ماه، رکوردی بی سابقه را از خودشان نشان دادند و ثابت نمودند این بار جنگ در جبهه اقتصادی است و مسلما ما با تلاش مجاهدت گونه، خرمشهرها را نیز فتح خواهیم نمود.
مدیرعامل فولاد سنگان ادامه داد : تولید پانصد وسی هزار تن گندله دراردیبهشت ماه در حالی به دست آمد که هم اکنون با تولید تجمیعی ۱۵ میلیون تن گندله از ابتدای بهره برداری تاکنون، درصدد تحقق ظرفیت اسمی این کارخانه در سال جاری هستیم که این مهم نشان از مسئولیت پذیری سازمانی است که انشالله منتج به تحول و تعالی در این شرکت خواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک در دستیابی به این رکورد به کلیه همکاران و خانواده بزرگ گروه فولاد مبارکه، از خداوند متعال سربلندی و توسعه صنعت کشور را مسئلت می نمایم.

2

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸
شناسه مطلب : 42394
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی