عبدالملکی از تصدی وزارت کار کناره‌گیری کرد/ سرپرست وزارت کار معرفی شد
حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور استعفای خود را از تصدی این وزارتخانه اعلام کرد. در همین رابطه سخنگوی دولت عنوان کرد: آقای عبدالملکی برای دومین بار استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرد و استعفای او مورد پذیرش رئیس‌جمهور قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور استعفای خود را از تصدی این وزارتخانه اعلام کرد. در همین رابطه سخنگوی دولت عنوان کرد: آقای عبدالملکی برای دومین بار استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرد و استعفای او مورد پذیرش رئیس‌جمهور قرار گرفت.

با کناره‌گیری عبدالملکی، محمدهادی زاهدی وفا از سوی رئیس جمهور به سمت سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شد. زاهدی وفا متولد سال ۱۳۴۲ و دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه تورنتو کانادا است. معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور از جمله سوابق مهم وی بوده است.

وزارت کار از طریق سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های تابعه آن سهامدار تعدادی از شرکت‌های فولادی است و یک بازیگر مهم در صنعت فولاد ایران محسوب می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
شناسه مطلب : 42704
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی