رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛ نقش مهم فولاد مبارکه در ایجاد ارزش‌افزوده برای کشور
رئیس هیئت‌مدیره فولاد مبارکه در بازدید از خطوط تولید و تصفیه‌خانه پساب این شرکت، به نقش مهم این شرکت در ایجاد ارزش‌افزوده برای کشور خبر داد.

به گزارش  چیلان ،رئیس هیئت‌مدیره فولاد مبارکه به همراه جمعی از اعضای هیئت‌مدیره این شرکت از خطوط تولید و تصفیه‌خانه پساب فولاد مبارکه بازدید کردند.

محسن صالحی‌نیا رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه در این بازدید اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی کشور، نقش بسیار مهمی در ایجاد ارزش‌افزوده و صادرات دارد و تأمین‌کننده نیازهای بسیاری از صنایع تولیدی کشور است.

وی افزود: هرچند این روزها تولید با حداکثر ظرفیت، به دلیل وجود محدودیت‌های انرژی با چالش‌های جدی مواجه است، اما برای این‌که بتوانیم تولید با ظرفیت بالایی داشته باشیم و آن را استمرار دهیم، پروژه‌های مختلفی برای تقویت زیرساخت‌ها ازجمله تصفیه پساب و احداث نیروگاه تعریف‌شده تا بتوانیم از کاهش میزان تولید جلوگیری کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد تنوع در تولید محصولات خود دارد تا بتواند نیاز صنایع پایین‌دستی همچون خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی را برطرف سازد تا از واردات در این زمینه جلوگیری کرده باشد.

نقش پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه در تحقق جهش تولید محصولات کیفی در کشور

وی اذعان داشت: پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه همچون پروژه احداث واحد نورد گرم شماره ۲، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی، بادی و سیکل ترکیبی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق و… که هم‌راستا با یکدیگر برای تکمیل زنجیره تولید از کنسانتره تا تولید محصولات نهایی انجام می‌شود، می‌تواند گام مهمی برای تحقق جهش تولید محصولات کیفی فولادی در کشور باشد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: همه این‌ها با رعایت نکات زیست‌محیطی انجام می‌شود و بسیاری از اقدامات مانند ایجاد تصفیه‌خانه، بازچرخانی آب، تصفیه پساب شهرهای مجاور و اقدامات متنوع دیگر که توسط فولاد مبارکه انجام می‌شوند، در کشور کم‌نظیر هستند.

فعالیت‌های همه‌جانبه فولاد مبارکه در اقتصاد، صنعت و مسئولیت‌های اجتماعی

وی ادامه داد: دستاوردهای متعدد فولاد مبارکه نشان می‌دهد که این شرکت در مسیر عمل به رسالت خود، فعالیت‌های همه‌جانبه‌ای در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی و مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌دهد و این حرکت همیشه باید به‌صورت مستمر ادامه یابد چراکه موفقیت‌های امروز حاصل فعالیت در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تولید و تأمین زیرساخت‌های لازم است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: فولاد مبارکه باید به مدیران، کارکنان و شرکت‌های زیرمجموعه خود که طی سالیان متمادی تلاش‌های گسترده‌ای در جهت رشد و ارتقای صنعت و اقتصاد کشور داشته‌اند، افتخار کند.

کیفیت محصولات فولاد مبارکه به بهترین‌ها در منطقه تبدیل شده است

وی ابراز داشت: فولاد مبارکه در دهه‌های گذشته توانسته قابلیت‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد که باعث ارتقای جایگاهش در صنعت و اقتصاد کشور شده است و نتیجه این قابلیت‌ها، تولید محصولاتی است که این شرکت را ازنظر کیفی به بهترین‌ها در منطقه تبدیل کرده است.

صالحی‌نیا متذکر شد: علی‌رغم اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی طی سال‌های گذشته، امروز فولاد مبارکه به نقطه‌ای رسیده که این تحریم‌ها را مدیریت می‌کند و با حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی را در این عرصه ایفا می‌کند.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
شناسه مطلب : 42781
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی