چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس آغاز به کار کرد
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته(متالکس) با حضور ۱۵۰ شرکت صنعتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز شد.

به گزارش  چیلان ،چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته(متالکس)، دهم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰ شرکت صنعتی، جمعی از مسئولین و فعالان عرصه صنعت فولاد افتتاح شد.

این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برقرار و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فرانسوز یزد، فولاد زرند ایران و میدکو از جمله شرکت‌های مهمی هستند که در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.

احمد رضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان، در افتتاحیه نمایشگاه متالکس خبر از حضور بیش از ۱۵۰ شرکت از ۷ استان کشور در این نمایشگاه داد. او همچنین گفت که چندین برند بین‌المللی نیز در نمایشگاه حاضر هستند. به گفته طحانیان سعی شده که رویدادهای جنبی مختلفی از جمله تورهای ویژه نمایشگاهی در خلال نمایشگاه برگزار شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۹
شناسه مطلب : 44068
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی