سیستان و بلوچستان صاحب کارخانه فولاد شد
حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه فولاد پارس سیستان گفت: اولین کارخانه تولید میلگرد فولادی به ظرفیت ۳۰ هزار تن در این استان راه اندازی شد.

به گزارش  چیلان ، حسین مدرس خیابانی در آیین افتتاح کارخانه فولاد پارس سیستان اظهار داشت: بسیاری از استان های پیشرو دارای صنعت فولاد هستند و امروز این افتخار نصیب سیستان و بلوچستان شده تا به این صنعت دست پیدا کند.

وی افزود: با همکاری تمام دستگاه های اجرایی کارخانه فولاد با ظرفیت توسعه ۶۰ هزار تن و تولید ۳۰ هزار تن میلگرد در فاز اول راه اندازی شد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد موجب اشتغال ۶۰ نفر از جوانان استان شده و هم اینک نیز در حال اجرای طرح های توسعه برای افزایش ظرفیت تولید پروفیل و لوله است.

وی گفت: بزرگترین طرح های عمرانی کشور در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست و این طرح های بزرگ چون مسکن، جهاد آبرسانی و گازرسانی همه نیازمند به فولاد و صنایع فولادی هستند.

مدرس خیابانی تاکید کرد: امیدوارم امروز با تکمیل زنجیره فولاد بتوانیم روزی مصالح ساختمانی را در داخل استان تولید کنیم.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به سبب موافقت با راه اندازی این رشته در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عرض خداقوت به پیگیری های مجدانه معاونت آموزشی و سایر همکاران، این موفقیت را به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نمود و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد راه اندازی سایر رشته های تخصصی نیز در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
شناسه مطلب : 44127
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی