تمدید ثبت برند ذوب آهن اصفهان در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO)
جلسه تحویل مدارک ثبت نام و نشان تجاری ذوب آهن اصفهان (ESCO و ZOBESCO ) در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، حمید سرال مدیر روابط عمومی و محمد علی میرزا بابایی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلکان ۲۷ شهریورماه در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد .

به گزارش  چیلان ،مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه این شرکت تاریخچه ۵۰ ساله در صنعت فولاد کشور دارد ، گفت : ذوب آهن پایه گذار صنعت فولاد و توسعه دهنده این صنعت در کشور می باشد لذا وظیفه ما است که نگذاریم به نام آن خدشه ای وارد شود و ثبت نام و برند تجاری این مجتمع عظیم صنعتی نیز می تواند صیانت از این صنعت باشد .

وی افزود : شعار ذوب آهن اصفهان “با اطمینان بسازید ” است و ریشه در کیفیت محصولات تولیدی دارد . درواقع کیفیت محصولات ذوب آهن همواره بالاتر از سطح استاندارد کشور می باشد که این مهم، بیانگر با اطمینان ساختن است .

مهندس رخصتی ، ذوب آهن اصفهان را سرمایه ملی دانست وگفت : این مجتمع عظیم صنعتی یکی از پر افتخارترین کارخانه های فولادی کشور است که با روش کوره بلند که بهترین روش برای تولید فولاد است محصولات خود را تولید می نماید و توانسته با نظارت های دائم و کنترل کیفیت محصولات خود، بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماید.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست گفت: با توجه به مزایا و ریسک های موجود در حوزه ثبت نام و نشان تجاری ذوب آهن اصفهان در بازارهای صادراتی،  روابط عمومی با هماهنگی و همکاری معاونت محترم بازاریابی و فروش شرکت تمهیدات ویژه ای برای این موضوع اندیشید و از دوسال پیش فرآیند تمدید ثبت برند ذوب آهن اصفهان با نام تجاری (ESCO  و ZOBESCO ) شروع و در سال جاری تکمیل شد.

حمید سرال با اشاره به اینکه برند ذوب آهن  با شعار با اطمینان بسازید ثبت شده است افزود : با ثبت برند ذوب آهن از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری خواهد شد و این برند جهانی مورد حمایت سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محصولات تولیدی ذوب آهن علاوه بر رفع نیاز داخل کشور، به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می شود،گفت : برای صادرات،  نام و برند تجاری ذوب آهن اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

محمد علی میرزا بابایی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلکان نیز گفت : با ارزش ترین دارایی هر شرکتی برند آن می باشد که در بازار با آن شناخته می شود و برای حفاظت از آن حتما باید آن را ثبت و مراقبت نمود . وی افزود : ذوب آهن مادر صنعت فولاد کشوراست و برند آن نیز مانند تکه ای از خاک کشور است که باید از آن صیانت کرد .

میرزا بابایی گفت : این شرکت با ثبت نام تجاری خود مالکیت معنوی برند خود را دریافت و می تواند با اطمینان از آن استفاده کند .

2

تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
شناسه مطلب : 44401
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی