نتیجه معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا/ فتح‌ کانال ۹ هزار تومانی در آستانه محدودیت های گازی
شنبه ۲۱ آبان ماه، بورس کالا میزبان عرضه ۷۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بود که کل این عرضه مورد معامله قرار گرفت. روند نزولی عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا همچنان ادامه دارد و میزان عرضه آهن اسفنجی امروز نسبت به هفته قبل، ۲۰۰۰ تن کمتر شده و در کمترین میزان یکماه اخیر قرار گرفته است.

به گزارش  چیلان ، شنبه ۲۱ آبان ماه، بورس کالا میزبان عرضه ۷۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بود که کل این عرضه مورد معامله قرار گرفت. روند نزولی عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا همچنان ادامه دارد و میزان عرضه آهن اسفنجی امروز نسبت به هفته قبل، ۲۰۰۰ تن کمتر شده و در کمترین میزان یکماه اخیر قرار گرفته است.

قیمت میانگین موزون آهن اسفنجی در معاملات اخیر وارد کانال ۹ هزار تومانی شد و به ۹۰۲۸ تومان به ازای هر کیلو رسید که ۱۶درصد (۱۲۵۰ تومان) بالاتر از قیمت پایه تعیین شده برای آن است.

حجم ۱۶۲ هزارتنی تقاضا برای خرید آهن اسفنجی امروز بیش از ۲.۲۵ برابر حجم عرضه‌ها بود که با توجه به حجم پایین عرضه ها، یک اتفاق طبیعی دیده می شود.

نکته قابل توجه دیگر در معاملات امروز آهن اسفنجی، کاهش ۳۶۰ تومانی قیمت پایانی برای آهن اسفنجی فولاد میانه (ایمیدرو) است. میانگین قیمت در معاملات امروز این محصول به ۹۱۹۸ تومان رسید در حالی که در هفته گذشته، این رقم بیش از ۹۵۶۰ تومان در هر کیلو به ثبت رسیده بود. !

در جدول زیر نتایج معاملات امروز آهن اسفنجی قابل مشاهده است.

معاملات اهن

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
شناسه مطلب : 45135
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی