جزئیات برگزاری اولین همایش تخصصی انرژی درصنعت فولاد
همایش تخصصی انرژی درصنعت فولاد در ادامه دو سمینار تخصصی برگزار شده در سال گذشته با موضوع چالش برق و گاز در زنجیره فولاد و زیر نظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می‌شود.معاونین وزارتخانه های نفت، نیرو و صمت به همراه مدیران شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق و ایمیدرو در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش  چیلان ،این همایش در ادامه دو سمینار تخصصی برگزار شده در سال گذشته با موضوع چالش برق و گاز در زنجیره فولاد و زیر نظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می‌شود.

معاونین وزارتخانه های نفت، نیرو و صمت به همراه مدیران شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق و ایمیدرو در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

مدیران عامل شرکت های بزرگ فولادی و معدنی در این همایش به تبیین چالشها و ارائه راهکارهای پیشنهادی خود در حوزه انرژی مورد نیاز زنجیره فولاد اعم از گاز، برق و آب خواهند پرداخت.

شرکت ها و تشکل های فعال در حوزه انرژی هم در این همایش، مدل های خود برای تامین انرژی مورد نیاز صنعت فولاد و بهینه سازی مصرف انرژی در کارخانجات فولادی و معدنی را ارائه می کنند.

نمایشگاه جانبی این همایش نیز محلی برای ارائه توانمندی‌ های شرکت های دانش بنیان و سایر فعالان حوزه انرژی در صنعت فولاد و مذاکرات تجاری تخصصی در این زمینه است.

۲۸ آذرماه ۱۴۰۱- تهران، هتل هما

محورهای همایش را در پوستر فوق ملاحظه کنید.

 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق تماس با دبیرخانه همایش:

تلفن: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱ (۰۲۱) داخلی ۴
موبایل: ۰۹۱۰۹۱۸۰۸۳۳
تلگرام:@steeltribune

1 353 724x1024 1

2

تاریخ انتشار : ۷ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
شناسه مطلب : 45633
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی