مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: فولاد آلیاژی ایران یک دانشگاه است
برای اولین بار جشن خوشآمدگویی و معارفه پرسنل جدید الاستخدام با هدف افزایش بهره‌وری، افزایش ارتباط با فرهنگ سازمانی، افزایش انگیزه و اشتیاق، نگهداشت و ماندگاری بیشتر و ایجاد حس تعهد و اعتماد کارکنان جدید الورود برگزار شد.

به گزارش  چیلان ،مهندس علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل این شرکت در این مراسم، شرکت فولاد آلیاژی ایران را یک دانشگاه و محلی برای آموختن و تجربه اندوختن دانست و گفت: فولاد آلیاژی یک نام مقدس و یک جایگاه ویژه‌ای دارد، جایگاهی که به همت بزرگ مردانی از سال ۱۳۶۷ تاکنون به آن دست یافتیم و مدیرانی که در این ۳۴ سال تلاش کردند و ساختند و راه‌اندازی کردند و به ما امانت دادند و حالا شما بایستی با توانمندی‌های خود، جایگاه فولاد آلیاژی را ارتقا دهید.
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به این موضوع که این شرکت در حال حاضر نیاز ۱۶ صنعت تخصصی و مادر کشور را پوشش می‌دهد، ادامه داد: شرکت فولاد آلیاژی ایران تبدیل به یکی از بزرگترین افتخارات کشور شده و یکی از مهمترین دلایل آن وجود نیروی انسانی متخصص کارآمد و کاربلد است و شما جزئی از همین نیرو هستید.
وی با بیان این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران، تنها شرکت دانش بنیان فولادی در ایران با نگاه به طراحی محصول است، گفت: امیدوارم در کنار شما نیروهای متخصص و کاربلد، در آینده نزدیک اعتبار فولاد آلیاژی ایران را ارتقا دهیم.
مهندس چایچی در ادامه‌ی صحبت‌های خود به تولید بیش از ۵۲ هزار تن فولاد در ماه و گذشتن از تولید ۵۰۰ هزار تن فولاد در سال اشاره کرد و سودآوری بالا، درآمد زایی با نگاه کیفی به محصول ،کاهش محصولات نامنطبق و کاهش قراضه‌ی کیفی را امانتی دانست که به نیروهای انسانی جدید امانت داده شده و اظهار امیدواری کرد که این نیروها بتوانند شرکت فولاد آلیاژی ایران را با کیفیت بهتری به نسل بعد بسپارند.

مهندس خبیری مشاور و جانشین مدیرعامل در امور توسعه و پروژه های کلان شرکت، نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شرکت فولاد آلیاژی ایران در صنعت تولید فولاد آلیاژی در ایران، این شرکت را بزرگ‌ترین و منظم‌ترین شرکت در تولید فولاد آلیاژی دانست و گفت: برای رساندن شرکت به این جایگاه معتبر در طول سال‌ها تلاش بسیار شده و اکنون این امانت به شما جوانان با انگیزه و با استعداد سپرده شده است.
خبیری با بیان این موضوع که مخاطبان حاضر در این مجموعه بیشتر از پروژه یزد یک هستند، ادامه داد: در یزد یک حدود ۱۱ هزار تن تجهیزات در خارج و داخل کشور ساخته شده و نزدیک به ۹۴ درصد آن نصب شده‌است و در همین مجموعه حدود ۵۵۰ کیلومتر کابل گذاری می‌شود که حدود ۳۵۰ کیلومتر آن انجام شده‌است و حدود نزدیک به ۱۱۵ کیلومتر نیز لوله‌گذاری شده و احتمالا این لوله‌گذاری به ۱۵۰ کیلومتر نیز برسد.
وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود به هدف بزرگ پروژه یزد یک در تولید لوله‌های بدون درز آلیاژی اشاره کرد و ادامه داد: شکوفایی پروژه یزد در زمان شما باید به حدی برسد که بتواند تولید این نوع از لوله‌ها که از نیاز اصلی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است را پوشش دهد که هدف بسیار بزرگی است و اگر ما بتوانیم در یک دهه دیگر آن را اجرا کنیم، به افتخار بزرگی دست پیدا می‌کنیم.
در این مراسم مهندس استادی مدیر منابع انسانی و امور اداری، ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمدگویی ، گزارشی از رشد دو برابری استخدام نیروی انسانی نسبت به سال گذشته و ثبت رکورد جذب و استخدام در بیست سال گذشته با توجه به راه اندازی پروژه فولادسازی۲ و همچنین افزایش بیش از دو برابری سرانه آموزشی ارائه داد.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷
شناسه مطلب : 46901
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی