آگهی مجدد مناقصه عمومی دومرحله‌ای با تأثیر امتیاز فنی: احداث نیروگاه مقیاس کوچک با توان پایه (۱۲ مگاوات) با سوخت گاز مورد نیاز کارخانه احیاء فولاد شادگان به روش BOT
شرکت صنعت فولاد شادگان در نظر دارد احداث نیروگاه مقیاس کوچک با توان پایه (۱۲ مگاوات) با سوخت گاز مورد نیاز کارخانه احیاء فولاد شادگان به روش BOT را از طریق شرکتهای واجد صلاحیت و دارای سوابق کار مرتبط به روش مناقصه عمومی دو مرحله ای با تأثیر امتیاز فنی با شرایط ذیل تأمین نماید.

به گزارش  چیلان ، شرکت صنعت فولاد شادگان در نظر دارد احداث نیروگاه مقیاس کوچک با توان پایه (۱۲ مگاوات) با سوخت گاز مورد نیاز کارخانه احیاء فولاد شادگان به روش BOT را از طریق شرکتهای واجد صلاحیت و دارای سوابق کار مرتبط به روش مناقصه عمومی دو مرحله ای با تأثیر امتیاز فنی با شرایط ذیل تأمین نماید.

تهیه و خرید اسناد مناقصه

متقاضیان شرکت در مناقصه مذکور می بایست جهت دریافت استاد مناقصه نامه درخواست که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد را به آدرس شادگان کیلومتر ۱۰ جاده سربندر آبادان کد پستی ۷۱۱۱۲-۶۴۲۳۱ شماره تلفن ۱۰۵۲۲۳۴۷۴۲ ۰۶ به واحد امور حقوقی و قراردادهای شرکت اتاق (۱۳) مراجعه و استاد مناقصه را دریافت نمایند. همچنین مناقصه گران میتوانند جهت دریافت غیر حضوری استاد بصورت الکترونیکی نامه درخواست خود را که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد را به آدرس ایمیل Karimi.m@ssico.ir ارسال تا اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

شایان ذکر آنکه هر یک از مناقصه گران باید پاکت مهر و موم شده حاوی پاکات (الف ب و ج) که بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه تهیه و بصورت مجزا مهر و موم شده را در مهلت زمانی مندرج در جدول زیر تحویل نمایند.

هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان
آدرس : شادگان کیلومتر ۱۰ جاده سریندر – آبادان صدوق پستی ۱۸۴- ۶۲۲۷۷ کد پستی : ۶۹۱۳۵-۲۴۴۳۱
تلفن: ۰۶۱۵۲۲۳۴۶۰۳ نمابر: ۰۶۱۵۳۲۳۸۶۷۴

مناقصه 1

2

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
شناسه مطلب : 46162
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی