رکورد تولید ماهیانه نورد سنگین در شرکت فولاد آلیاژی ایران شکسته شد
رکورد تولید ماهیانه نورد سنگین با همت کارکنان نورد سنگین و واحد های پشتیبان و جانبی در دی ماه 1401 جا به جا شد.

به گزارش  چیلان ، ، رکورد تولید ماهیانه نورد سنگین با همت و تلاش پرسنل نورد سنگین و واحد های پشتیبان و جانبی در دی ماه ۱۴۰۱ جا به جا شد.

در این ماه با وجود حادثه کنده شدن ساپورت زنجیر ورودی استند۲ (با بیش از ۱۲ ساعت توقف) و سرمای هوا، نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران توانست ۲۲۸۱ تن فراتر از برنامه تولید داشته باشد و با عدد ۹۷۲۹ تنی تولید محصول نهایی، رکوردی بی‌سابقه در نورد سنگین را به جای بگذارد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در دی ماه توانست رکورد تولید ماهیانه محصول‌های نهایی در نورد سنگین، که شامل ۹۷۲۹ تن تولید پس از ۸ سال با افزایش ۵.۸ درصدی (۹۱۹۴تن در دیماه ۱۳۹۳)، تولید ماهیانه میلگرد در نورد سنگین، با ۹۷۰۹ تن تولید با افزایش ۶.۸ درصدی (۹۰۸۶ تن در آبان ۱۴۰۰)، تولید ماهیانه میلگرد سایز ۱۲۰ در نورد سنگین، با ۳۶۳۴ تن تولید با افزایش ۲۴.۱ درصدی (۲۹۲۶ تن در اردیبهشت ۱۳۹۸)می‌شود، را جا به جا کند.

گفتنی است که این رکورد در تولید پیرو درخواست برنامه‌ریزی تولید و فروش در جهت نیاز به تولید مازاد سایز ۱۲۰، محقق شده است. با توجه به عقب افتادگی برنامه سال به دلیل مشکلات قبل و بعد از تعمیرات اساسی، نورد سنگین فولاد آلیاژی ایران توانست در دی ماه علاوه بر جبران عقب افتادگی برنامه سال، ۱۵۴۰ تن نیز از برنامه سال پیشی بگیرد که خود به تنهایی موفقیتی بزرگ است.

فولاد آلیاژی 3

2

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
شناسه مطلب : 47107
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی