در رتبه‌بندی ۱۰۰شرکت برتر ایران صورت گرفت؛کسب رتبه برتر برای شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر از نظر رشد سریع
در بیست و پنجمین همایش رتبه‌بندی ۱۰۰شرکت‌ برتر ایران، شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل‌گهر، عنوان شرکت برتر از نظر «رشد سریع» را به دست آورد و با اهدای تقدیرنامه و لوح سپاس از این شرکت تجلیل شد.

به گزارش  چیلان ، در بیست و پنجمین همایش رتبه‌بندی ۱۰۰شرکت‌ برتر ایران، شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل‌گهر، عنوان شرکت برتر از نظر «رشد سریع» را به دست آورد و با اهدای تقدیرنامه و لوح سپاس از این شرکت تجلیل شد.

همایش بیست و پنجمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI100) توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور و با حضور قائم مقام وزیر صمت، رئیس هیات عامل ایمیدرو، مسئولین و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ و پیشرانان اقتصاد کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر به عنوان یکی از مهمترین زیرمجموعه های شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، به دلیلِ رشد بیش از ۹۰ درصد درآمد شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ و ارتقاء ۳۳ رتبه در ارزیابی IMI100 نسبت به سال ۱۳۹۹ توانست این عنوان برتر را کسب کرده و رتبه ۱۱۳ از میان ۵۰۰ شرکت برتر کشور را از آن خود کند.

شایان ذکر است شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز برای دومین سال پیاپی در این رتبه بندی، به عنوان شرکت «پیشرو» موفق به دریافت تندیس شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۴ ۲۱ ۰۱ ۴۸

2

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۹
شناسه مطلب : 47230
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی