نیروی انسانی متخصص و متعهد؛ نقطه قوت اصلی ذوب آهن اصفهان
مدیرعامل شرکت یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در ادامه حضور در بخش های مختلف خط تولید به همراه معاونین بهره برداری، خرید و مالی و اقتصادی در دیدار و گفتگو با مدیر،سرپرستان و کارکنان مدیریت آگلومراسیون گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل شرکت یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در ادامه حضور در بخش های مختلف خط تولید به همراه معاونین بهره برداری، خرید و مالی و اقتصادی در دیدار و گفتگو با مدیر،سرپرستان و کارکنان مدیریت آگلومراسیون گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.
مهدی کوهی در گفتگو با کارکنان مدیریت آگلومراسیون، اولویت اصلی برنامه های خود را توجه ویژه به تولید پایدار عنوان کرد و گفت: تلاش من این است که فرایندها و نحوه فعالیت را از نزدیک مشاهده کنم تا با همفکری بتوانیم برای افزایش بهره وری چاره جویی کنیم .
کوهی افزود: موضوعات مهمی همچون اقتصاد مقاومتی، بومی سازی و مهندسی معکوس همگی با هدف کوتاه کردن مسیر برای حل مشکلات و تامین تجهیزات برای تولید پایدار مطرح هستند.
مدیرعامل شرکت، اراده و تلاش کارکنان برای اعتلای نام و نشان ذوب آهن را ستودنی دانست و گفت: تلاشگران ذوب آهن ثابت کرده اند که در شرایط تحریم و با وجود همه مشکلات، با اعتقاد راسخ به شعار ما می توانیم، دستاوردهای مهمی حاصل می کنند . با تکیه بر این توان و همت، قطعاً روزهای روشنی در انتظار ذوب آهن اصفهان است .
در این دیدار، معاون بهره برداری، معاون خرید، معاون مالی و اقتصادی، مدیر و سرپرستان مدیریت آگلومراسیون،  راهکارهای پیشنهادی افزایش بهره وری و تولید را ارایه کردند. شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت به همراه تلاشگران مدیریت آگلومراسیون در جشن میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر و بزرگداشت دهه مبارک فجر شرکت کردند .

2

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲
شناسه مطلب : 47578
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی