جزئیات افزایش فعالیت‌های ساخت و ساز در چین
میانگین نرخ بهره وری سایت‌های ساخت‌وساز در چین در 22 فوریه به 86.1 درصد رسیده که 9.6 واحد درصد رشد هفتگی و 5.7 درصد افزایش سالانه را نشان می دهد.

 

به گزارش  چیلان ، میانگین نرخ بهره وری سایت‌های ساخت‌وساز در چین در ۲۲ فوریه به ۸۶.۱ درصد رسیده که ۹.۶ واحد درصد رشد هفتگی و ۵.۷ درصد افزایش سالانه را نشان می دهد.
این نظرسنجی بر اساس نمونه‌ای از بیش از ۱۲۰۰۰ سایت در سراسر این کشور بدست آمده است.

از میان سایت‌های مورد بررسی در این دوره زمانی، میانگین نرخ دسترسی به نیروی کار به ۸۳.۹ درصد رسید که ۱۵.۷ درصد رشد هفتگی و ۲.۸ درصد افزایش سالانه داشته است.

توسعه زیرساخت ها: کار در پروژه‌های زیربنایی به طور یکنواخت در حال افزایش است و میانگین نرخ بهره‌برداری در سایت‌های توسعه زیرساخت ها با ۱۳.۹۷ درصد افزایش هفتگی به ۸۷.۳ درصد رسیده است.

توسعه املاک و مستغلات: معرفی اقدامات محرک با هدف بهبود بازار املاک باعث شده است که بسیاری از سایت‌هایی که قبلاً غیرفعال بودند، فعالیت خود را از سر بگیرند.

نتیجه: به گزارش  چیلان ، متوسط نرخ بهره برداری از سایت‌های ساخت و ساز با ۹.۰۷ درصد افزایش هفتگی به ۸۴.۱ درصد رسیده است در حالی که میانگین نرخ دسترسی به نیروی کار با ۳۱.۷ درصد افزایش به ۸۱.۱ درصد رسیده است.

 

جدول 6

▫️ارائه شده توسط دکتر جعفری طهرانی به گروه رسانه‌ای  چیلان 

2

تاریخ انتشار : ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶
شناسه مطلب : 48069
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی