گزارش اختصاصی چیلان از آمار 247 کارخانه چین:جزئیات و پیش‌بینی کوتاه‌مدت تولید مذاب چین (فوریه تا مارس ۲۰۲۳)
کل تولید مذاب چین در ماه فوریه با 6.54 درصد یا 4.55 میلیون تن کاهش به 64.99 میلیون تن رسید درحالی که میانگین روزانه 3.5 درصد یا 78 هزار تن در روز افزایش یافت و به 2.32 میلیون تن در روز رسید. (این آمار از 247 کارخانه به صورت نمونه دریافت شده است)

به گزارش  چیلان ، کل تولید مذاب چین در ماه فوریه با ۶.۵۴ درصد یا ۴.۵۵ میلیون تن کاهش به ۶۴.۹۹ میلیون تن رسید درحالی که میانگین روزانه ۳.۵ درصد یا ۷۸ هزار تن در روز افزایش یافت و به ۲.۳۲ میلیون تن در روز رسید. (این آمار از ۲۴۷ کارخانه به صورت نمونه دریافت شده است)
شمال، مرکز و شمال غربی چین همگی شاهد افزایش تولید خود در این مدت بودند درحالی که در جنوب چین کاهش به ثبت رسیده است.

برآورد تولید مذاب ماه مارس:
۱۲ کوره بلند با مجموع ظرفیت روزانه ۴۱ هزار تن در روز برای از سرگیری تولید در ماه مارس برنامه ریزی کرده اند و سه کوره با مجموع ظرفیت روزانه ۱۰ هزار تن در روز برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی کرده اند.
علاوه بر این جلسات دو قلو (Two Sessions) آتی احتمالا منجر به محدودیت‌هایی خواهد شد که تولید مذاب در شمال چین را تحت فشار قرار داده و سرکوب خواهد کرد.

تانگشان قبلا تحت محدودیت‌هایی قرار گرفته بود که تولید واحدهای سینترینگ را بین ۳۰ تا ۵۰ درصد محدود کرده بود و این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی باقی خواهند ماند.

به این دلایل پیش بینی می شود که میانگین تولید روزانه مذاب در ماه مارس به ۲.۳۷ میلیون تن برسد.

جدول 7

2

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
شناسه مطلب : 48266
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی