بازار دیجیتالی فلز ایرانیان
شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان "فَرامِت faramet "، شرکتی کاملا خصوصی است که توسط کارشناسان خبره فولاد و دانشگاهی و بر اساس دانش روز ایجاد شده است. بازار "فَرامِت faramet" یک " مارکت پلیس" است که تمامی تولید کنندگان، تجار و واسطه ها می‌توانند با نام خودشان تجارت نموده و خرید و فروش کنند.

به گزارش  چیلان ،شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان با برند  “فَرامِت faramet”   اولین و تنها مجتمع فروشگاهی صددرصد اینترنتی در زمینه فولاد است که با هدف سرعت بخشی، ایمن سازی و ساده نمودن معاملات کلان انواع فلزات، وارد این کسب و کار مبتنی بر دیجیتال شده است .فراهم نمودن شرایط ایمن برای مبادلات بزرگ و آسودگی خاطر معامله‌گران با استفاده از دانش و تجهیزات پیشرفته، هدف اصلی است که در این راستا تمام فرآیند از مذاکره تا تحویل کالا و تسویه حساب قانونی به صورت کاملا حرفه ای تحت کنترل خواهد بود.

تیم مجرب متخصصین فَرامِت ساده سازی این فرآیند پیچیده، تنظیم قراردادهای هوشمند و ایجاد فروشگاه اختصاصی شما را برعهده دارد، به گونه ای که شما با آرامش به تجارت بیاندیشید و در دنیای دیجیتال کسب وکار نمائید.

دکتر نعمت اله محسنی مدیرعامل بازار دیجیتالی فلز ایرانیان ( فرامت) در گفت وگو با  چیلان  گفت: شرکت فرامت یک فعالیت جدید را در کشور آغاز نموده، که در حقیقت این شرکت یک سایت فروش واقعی محصولات فولادی را از صفر تا صد یعنی از مرحله‌ی عرضه‌ی محصول و صدور پیش فاکتور، خرید کالا، پرداخت، حمل و نقل، انبارداری تا تسویه حساب را به صورت آنلاین پشتیبانی می کند.

محسنی که معاونت بازرگانی (خرید و فروش) ذوب آهن اصفهان نیز در کارنامه خود دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: این فعالیتی که ما آغاز کرده ایم اندک اندک به تولیدکنندگان کمک می کند تا بتوانند کانال های فروش اینترنتی خود را در این فضا ایجاد کنند و مستقیم به بازار وصل شوند، این امر سبب می شود که قیمت تمام شده برای مصرف کننده تحت کنترل باشد و کاهش پیدا کند و همچنین تولیدکنندگان بتوانند منافع بیشتری را در تولید داشته باشند و سود بهتری را نصیب خود کنند.

وی ادامه داد:  نکته‌ی مهم این است که اگر این اتفاق عملیاتی شود و به اهداف تعریف شده دست یابد، باعث می گردد محصولات با کیفیت مشخص و قابل تضمین با دارا بودن امکان بازرسی تخصصی در یک بازار متشکل و منسجم عرضه شود و حلقه ناتمام پس از بورس کالا را کامل نماید و همچنین مصرف‌کنندگان بتوانند ضمن دسترسی سریعتر به محصول مورد نیاز آن را با قیمت‌های منصفانه خریداری کنند.

وی توضیح داد: در اغلب نقاط دنیا ماهیت تولیدکننده و توزیع کننده متفاوت بوده و در حقیقت یک شبکه حرفه ای مستقل عملیات بازاریابی و بازرگانی را پیگیری می نماید هرچند شاید در سهامداری مشترک باشند، بنابراین از عرضه کنندگان درخواست داریم با مشارکت خود به صورت رایگان و عرضه محصولات قابل فروش خود در این سایت، به رونق این بازار کمک نمایند تا این سایت هم بتواند به عنوان یک شبکه‌ی توزیع بزرگ در کشور شناخته شود و علاوه بر منفعتی که تولیدکنندگان فولادی از جهات اقتصادی خواهند برد، در ایجاد بانک‌های اطلاعاتی عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی کلان کشور تاثیرگزار باشد و ناترازی‌های که در چرخه‌ی عرضه و تقاضای کشور دارد را برطرف کند و منافع مصرف کنندگان نیز تامین گردد.

برای دسترسی به فرامت کافیست به آدرس faramet.com مراجعه کرده و از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آشنا شوند و با ثبت نام در سایت، فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را افتتاح نمائید. برای هر گونه پرسش می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۳۲۹۰ یا شماره ۰۹۰۴۴۲۵۵۲۹۰  از طریق شبکه های اجتماعی با پشتیبانی ما در تماس باشید. انشاءا… با همه عوامل دخیل در فرایند تولید تا تجارت فولاد همگام با جهان از فضای سنتی به سمت دنیای مدرن کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی گام برداریم.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
شناسه مطلب : 48303
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی