مدیر عامل وکغدیر :افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در راه است
مدیرعامل وکغدیرگفت :شرکت افزایش سرمایه ای به میزان ۱۰۰ درصد در دستور کار دارد که در اردیبهشت ،ماه مجمع آن برگزار خواهد شد که این افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته انجام میشود.

به گزارش  چیلان ، سید ابوتراب فاضل مدیر عامل شرکت بین المللی صنعتی و معدنی غدیر در خصوص قیمت این سهم پس از حدود ۴۰ درصد بازدهی و حمایت بازارگردان پس از عرضه اولیه سهام شرکت گفت :شرکت هلدینگ بین المللی صنعتی و معدنی غدیر با نماد و کغدیر در تاریخ ۲۳ اسفند ماه سال گذشته، عرضه اولیه شد که قیمت عرضه ۱۵۵۰ تومان بود و امروز به ۲۳۰۰ هزار تومان رسید.

وی گفت با توجه به بازارگردانی خوبی که روی سهم انجام شده، بازارگردان تلاش خواهد کرد که قیمت سهم از این محدوده قیمتی کاهشی نداشته باشد.

مدیر عامل وکغدیر» :گفت از طرفی انتظار داریم با توجه به پتانسیلهای خوبی که در این شرکت نهفته است، تصمیم گیریهای مناسبی در مورد خرید و فروش سهم صورت بگیرد که با توجه به تحرکات سهم و عرضه و تقاضایی که مشاهده می شود انتظار رشد سهم دور از ذهن نیست.

فاضل افزود: از طرفی خبرهای خوبی در همین بهار از سوی شرکت منتشر خواهد شد که بر روند قیمت سهم و P/NAV سهم تاثیر گذار است.

مدیر عامل «وکغدیر :گفت شرکت افزایش سرمایه ای به میزان ۱۰۰ درصد در دستور کار دارد که در اردیبهشت ،ماه مجمع آن برگزار خواهد شد که این افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته انجام میشود.

وی در خصوص طرحهای توسعه ای شرکت که در همین بهار به بهره برداری میرسد :گفت طرح راه اندازی فولاد یک میلیون تنی غدیر نی ریز و طرح تولید مداوم ذوب در یزد یک در همین بهار وارد مدار میشود که هر دو تاثیرات با اهمیتی روی ارزش ذاتی شرکت و قیمت سهم خواهند داشت.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷
منبع : بورس 24
شناسه مطلب : 48860
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی