گام بلند و استوار شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری با ثبت نخستین رکورد تولید در سال ۱۴۰۲
کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موفق شدند با تولید ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن ورق گالوانیزه در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ روند موفقیت‌آمیز رکوردشکنی‌های سال ۱۴۰۱ را ادامه دهند.

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل شرکت ورق‌ خودرو ضمن اعلام این خبر افزود: کسب این افتخار در ۲۷ روز کاری و در شرایطی به دست آمد که خط تولید طی چهار روز ابتدای فروردین‌ماه به علت تعمیرات عملاً متوقف بود.

حمید شجاعی رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌ خودرو را مربوط به دی‌ماه سال گذشته به میزان ۲۷ هزار و ۸ تن اعلام و تصریح کرد: میزان تولید در فروردین‌ماه سال جاری ۲۰۴ تن افزایش یافته است.

ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحد‌های پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

حمید شجاعی در ادامه افزود: به فضل الهی و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت ورق خودرو، سال ۱۴۰۲ سال دستاور‌های بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار رشد تولید و مهار تورم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو در خاتمه، این دستاورد ارزشمند را به همه همکاران، فعالان عرصه صنعت، ذی نفعان و گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

2

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۲
شناسه مطلب : 49189
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی