پنجمین رکورد شرکت فولاد آلیاژی ایران:ثبت رکورد فروش و حمل روزانه محصول به میزان ۴ هزار و ۲۶۸ تن توسط فولاژ
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ثبت چهار رکورد این شرکت طی دو ماهه اول سال جاری، از ثبت رکورد فروش و حمل روزانه محصول در آستانه سالروز فتح خرمشهر به میزان ۴هزار و ۲۶۸ تن خبر داد.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ثبت چهار رکورد این شرکت طی دو ماهه اول سال جاری، از ثبت رکورد فروش و حمل روزانه محصول در آستانه سالروز فتح خرمشهر به میزان ۴هزار و ۲۶۸ تن خبر داد.

محمد کمال‌زاده، با اشاره به فضای همدلی که در ارکان مختلف شرکت ایجاد شده است گفت: عزم راسخ و ایستادگی و تلاش جمعی از دلایل ثبت رکورد های جدید است.

محمد کمال‌زاده همچنین ثبت رکورد‌های تولید ۵۴هزار و ۸۳۷ تن تولید ماهیانه مذاب(فروردین) و دو هزار و ۴۳۱تن تولید روزانه مذاب در ۲۳ فروردین سال جاری را یادآور شد و افزود: خوشبختانه دو رکورد دیگر فولاژ در تولید روزانه مذاب به وزن دو هزار و ۴۷۰تن در ۲۴ اردیبهشت و تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۳تن تولید ماهیانه مذاب (اردیبهشت) به ثبت رسیدند که همگی نشان از عزم راسخ کارکنان این شرکت برای تعالی بیش از پیش دارد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شرایط کشور در جنگ اقتصادی را خاص دانست و گفت: مناسبت هایی مثل سوم خرداد به ما یادآوری می کنند که ما می توانیم و مجموعه تلاشگران در شرکت فولاد آلیاژی ایران به این باور رسیده‌ایم و اهداف بلندی را دنبال می کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت محصولات تولیدی می‌کنیم از تلاش‌های مجموعه برای رسیدن به این مهم تشکر و قدردانی کرد.

آلیاژی 1

2

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
شناسه مطلب : 50227
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی