وزیر پیشنهادی صمت مشخص شد/ علی‌آبادی از مپنا به صمت می رود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از معرفی عباس علی‌آبادی مدیرعامل فعلی شرکت مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس خبر داد.

به گزارش  چیلان ، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از معرفی عباس علی‌آبادی مدیرعامل فعلی شرکت مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس خبر داد.

وی از جمله چهره های «همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد» بود که سال قبل به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و توسط گروه‌ رسانه ای  چیلان  در تهران برگزار شد و در این رویداد به امضای تفاهم نامه با گروه فولاد خوزستان پرداخت.

عباس علی‌آبادی متولد سال ۱۳۴۰ و فارغ‌التحصیل ارشد مکانیک با گرایش انرژی از دانشگاه تهران و دکترای مهندسی مکانیک است. در کارنامه وی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیرعاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی مشاهده می‌شود.

همچنین از جمله برنامه‌های او در معاونت امور برق وزارت نیرو، استفاده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر و تکمیل نیروگاه‌های نیمه‌تمام است.همچنین از جمله برنامه‌های او حین تصدی معاونت امور برق وزارت نیرو، استفاده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر، واقعی کردن قیمت برق و تکمیل نیروگاه‌های نیمه‌تمام است.

2

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
شناسه مطلب : 50296
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی