فوریتوان‌آور آسیا به گروه فولاد مبارکه پیوست /تبادل دو شرکت بین فولاد و شستان
شنیده های چیلان از منابع موثق حاکی از این است که پس از خروج شرکت امیرکبیر کاشان ( فجر) از گروه فولاد مبارکه، جایگزین آن مشخص شده است.

به گزارش  چیلان ،شنیده های  چیلان  از منابع موثق حاکی از این است که پس از خروج شرکت امیرکبیر کاشان (#فجر) از گروه #فولاد مبارکه، جایگزین آن مشخص شده است.

طبق اخبار رسیده به  چیلان ، واگذاری فولاد توان‌آور آسیا از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیروهای مسلح (شستان) به فولاد مبارکه نهایی شده است.

بدین ترتیب فولاد توان آور آسیا با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزارتن ورق قلع اندود جایگزین فولاد امیرکبیرکاشان (#فجر) در گروه فولاد مبارکه شده است. با این انتقال، ظرفیت تولید ورق قلع اندود در گروه فولاد مبارکه از ۱۰۰ هزار تن به ۲۵۰ هزار تن در سال افزایش می‌یابد که گامی در جهت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در بزرگترین گروه فولادساز کشور است.

به گزارش  چیلان ، فولاد مبارکه‌ پیش از این، عمده سهام خود در فولاد امیرکبیر کاشان (نماد بورسی فجر) را به شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح انتقال داده بود. بدین ترتیب شستان با خرید ۵۲.۵۷ درصد از سهام فولاد مبارکه در شرکت امیرکبیر کاشان سهامدار عمده و مالک اصلی فجر شد.

2

تاریخ انتشار : ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
شناسه مطلب : 51094
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی