فولاد امیرکبیر کاشان «صادرکننده نمونه» استان اصفهان شد
در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به‌عنوان «صادرکننده نمونه» استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش  چیلان ،در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به‌عنوان «صادرکننده نمونه» استان اصفهان تجلیل شد.

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ که با حضور مسئولانی از وزارت صمت از جمله رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و نیز معاون استاندار اصفهان، مدیرکل اداره صمت اصفهان، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان، مدیران‌کل دستگاه‌های اداری و اجرایی استان و تعدادی از فعالان اقتصادی برگزار شد.
در این مراسم از شرکت‌های پیشرو که توانسته بودند محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کنند، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به‌عمل آمد.

شایان ذکر است شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در طول سال‌های گذشته و از زمانی که صادرات محصولاتش را آغاز کرده، هر ساله به تعداد مقاصد صادراتی خود افزوده و حضورش را در بازارهای جهانی توسعه داده است.
روند توسعه بازار محصولات شرکت در بازارهای بین‌المللی همچنان با قدرت ادامه دارد و مقاصد صادراتی این شرکت، سال به سال افزایش می‌یابد.

بنابراین گزارش، پس از کارشناسی‌های به‌عمل آمده توسط اتاق بازرگانی استان اصفهان، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان که در سال‌های اخیر توانسته بود میزان قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای عراق، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، ازبکستان، افغانستان، سوریه و… صادر نموده، در میان شرکت‌های صادرکننده‌ی نمونه قرار گرفته و در این آیین مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

همچنین قابل ذکر است دارا بودن سیستم‌ها و روش‌های صادراتی مورد تایید و ساختار شرکت، دارا بودن گواهینامه های استاندارد بین المللی مدیریتی و کیفی از مهم‌ترین عوامل انتخاب این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز استان اصفهان بوده است.

photo ۲۰۲۳ ۰۷ ۰۲ ۱۶ ۴۶ ۴۶

2

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
شناسه مطلب : 51213
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی