اختصاصی چیلان:تقسیم سود ۱۸۰ تومانی در مجمع عمومی سالیانه فولاژ/ مدیرعامل فولاد آلیاژی از احداث نیروگاه برق خبر داد
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت فولاد آلیاژی ایران امروز برگزار شد و این شرکت سود 180 تومانی میان سهامداران تقسیم کرد.

به گزارش  چیلان ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ) امروز با حضور ۷۷.۶۶ درصدی سهامداران برگزار و به ازای هر سهم ۱۸۰ تومان سود تقسیم شد.

محمدکمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مجمع در ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران چهار کارخانه اصلی فولادسازی نورد سنگین، نورد سبک و واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری دارد و با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن در واحدهای فولادسازی، ۲۲۰ هزار تن در واحدهای نورد سنگین و ۲۳۰ هزار تن در واحدهای نورد سبک فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شرکت در حال حاضر با مصرف آهن اسفنجی و آهن قراضه به همراه آلیاژها فعالیت می‌کند. ۹۰ درصد از خوراک این کارخانه‌ها را آهن اسفنجی و ۱۰ درصد باقی مانده را آهن قراضه تشکیل می‌دهد.

کمال‌زاده در ادامه به پروژه یزد پرداخت و پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی آن خبر داد.

وی افزود: ظرفیت تولید این پروژه ۷۰۰ هزار تن بیلت فولادهای مهندسی و آلیاژی است.

او همچنین درباره پروژه وایر و کلاف توضیح داد: واحد تولید وایر و کلاف از ظرفیت ۴۰۰ هزا ر تنی برخوردار است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در ادامه مجمع عمومی سالیانه از احداث نیروگاه برق فولاژ خبر داد و در این باره گفت: دریافت موافقت اصولی احداث بلوک ۳۳۰ مگاواتی از وزارت نیرو و وزارت صمت براساس تفاهم‌نامه و بسته حمایتی ویژه وزارت صمت و نیرو، انتخاب روش BOT برای احداث نیروگاه با توجه مطالعات صورت گرفته، اخذ مجوز هیات مدیره برای آغاز دوره پیشبرد و مطالعات تفصیلی، آغاز مذاکره و مکاتبه با سازمان محیط زیست درباره احداث نیروگاه انتخاب مشاور دوره پیشبرد (شرکت مشانیر)، عقد قرارداد با مشاور برای انجام مطالعات و اخذ مجوزهای چهارده‌گانه منتج به اخذ پروانه احداث و آغاز مذاکرات اولیه با شرکت‌هایی که توانمندی احداث نیروگاه به روش EPCF و EPC دارند در دستور کار است.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۷
شناسه مطلب : 51808
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی