پروژه های عمرانی در اولویت مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان است
حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان و هیات همراه یک شنبه اول مردادماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی ، دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار با اشاره به اینکه این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در حد توان در منطقه خدمات رسانی کرده است گفت : همزیستی مسالمت آمیز با شهرستان و منطقه وظیفه اصلی این شرکت می باشد که در این راستا اقدامات بسیار مهم و شایسته ای انجام شده است .

وی تصریح کرد : پروژه های عمرانی و ماندگار نظیر روشنایی گردنه و بازسازی قنوات در اولویت مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان می باشد که باعث می شود این شرکت آثار ماندگاری در منطقه داشته باشد .

مهدی کوهی با اشاره به اینکه سهامداران ، عمده تصمیمات را برای ذوب آهن می گیرند گفت : برای اجابت برخی توقعات شهرستان، محدودیت هایی وجود دارد و در این راستا مراجعات قانونی شهرستان باید از کانال فرمانداری ساماندهی شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : در خصوص ساماندهی منطقه هواشناسی، اقدامات مهمی انجام شده و به زودی تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ می شود. در این خصوص ممکن است شرکت تارابگین محصولات استحصال شده را از افراد در این منطقه خریداری کند که این مورد نیز بعد از تصمیم گیری در هیات مدیره، اجرایی خواهد شد .

وی گفت : با توافقاتی که با یکی از شرکت های دانش بنیان معتبر در خصوص فیلتراسیون انجام دادیم به زودی در خصوص مسائل زیست محیطی ، شاهد دستاوردهای تازه ای خواهیم بود .

محمدی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت بزرگ در شهرستان اقدامات بسیاری را انجام داده که در خور تقدیر است و برخی مشکلات باقی مانده که باید مرتفع گردد.

وی افزود : روشنایی گردنه و ساماندهی منطقه هواشناسی عمده مباحث این جلسه بود که در این خصوص توافقات مهمی با ذوب آهن اصفهان صورت گرفت .

2

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
شناسه مطلب : 52047
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی