رشد بی سابقه شاخص کیفیت محصولات تولیدی در شرکت ورق خودرو
رییس آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از رشد بی سابقه شاخص کیفیت محصولات تولیدی در شرکت ورق خودرو خبر داد.

به گزارش  چیلان ،محمد رضا محمدی پسند رییس واحد آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر افزود:شرکت ورق خودرو در ادامه روند ثبت موفقیت ها و کسب افتخارات پی درپی موفق به ثبت شاخص کیفیت ۹۸/۱ درصدی در خرداد ماه سال‌جاری شد و این مهم درحالی به وقوع پیوست که در خرداد ماه بیش از ۷۳ درصد از تولیدات این شرکت به تولید ورق های استحکام بالا و گریدهای ویژه جهت استفاده در صنایع خودروسازی اختصاص داشت.

وی اضافه کرد:میانگین شاخص کیفی محصولات ویژه تولید شده در شرکت ورق‌خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر رشد حدود ۲درصدی می باشد و به رقم بی سابقه ۹۸/۱ درصد رسید.

وی برنامه ریزی ها و اراده و تلاش تیم مدیریتی وپرسنل تلاشگر شرکت را در راستای ادامه روند رو به رشد و‌تعالی سازمانی وافزایش سطح کیفی محصولات تولیدی شرکت ورق خودرو اعلام نمود. وی تأکیدات ونیز اجرای دقیق برنامه های مدون و بلند مدت و هوشمندانه مدیریت مجموعه ورق خودرو ونیز همت بلند کارکنان و همچنین بهره مندی این شرکت از برترین تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی را از دلایل مهم و اساسی کسب این موفقیت ها عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد این روند ادامه یابد.

رییس آزمایشگاه شرکت ورق خودرو افزود: ورق‌های گالوانیزه استحکام بالا و گریدهای ویژه گالوانیزه تولید شده در شرکت ورق‌خودرو که هم اکنون در صنعت خودروسازی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد از خواص مکانیکی ویژه ای برخوردارند و موجب افزایش کیفیت بدنه خودرو های تولیدی گردیده است‌.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تولید گریدهای گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور را در انحصار خود دارد.

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۴
شناسه مطلب : 52260
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی