اختصاصی چیلانتغییر اشتهای اروپایی‌ها برای فولاد / یوروفرو افزایش مصرف فولاد متحدین اروپایی را پیش‌بینی می‌کند 
براساس داده‌های انجمن فولاد اروپا جریان کاهشی مصرف ظاهری فولاد در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال آینده میلادی ادامه نخواهد یافت و این منطقه سال 2024 را با افزایش مصرف سالانه پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش  چیلان ، نمودار زیر مبتنی بر داده‌های انجمن جهانی اتحادیه اروپا (یوروفر) تهیه شده و مصرف ظاهری فولاد این منطقه را در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ به تصویر می‌کشد. علاوه بر این نمودار تصویرگر پیش‌بینی میزان مصرف در سال‌های جاری و آینده میلادی است.

ارقام داخل هر ستون گویای حجم مصرف هر سال در واحد میلیون تن است و ارقام بالای هر ستون درصد رشد سالانه مصرف را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های نمودار مصرف ظاهری فولاد در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ سیر صعودی داشته است، با این حال این روند در سال ۲۰۱۹ و پس از آن در ۲۰۲۰ سیر کاهشی به خود می‌گیرد.

در سال ۲۰۲۱ مصرف فولاد اتحادیه اروپا باز هم افزایش می‌یابد و به میزان پیش از سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد، با این حال در سال ۲۰۲۲ میلادی مصرف ظاهری فولاد در این منطقه با کاهش هفت درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ پایان می‌رسد، جریانی که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری هم ادامه داشته باشد.

با این حال پیش‌بینی یوروفر از مصرف ظاهری فولاد در سال ۲۰۲۴ میلادی افزایش هفت درصدی نسبت به سال ۲۰۲۳ و رسیدن به حجم ۱۴۴ میلیون است.

لوگو اصلی

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 52447
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی