تأمین برق پایدار دوران بهره‌برداری کارخانه فولاد اقلید تضمین شد
تفاهم‌نامه همکاری دو شرکت مولد برق نیروگاهی برق سامان سمنان و فولاد اقلید پارس، با موضوع «تضمین تأمین برق پایدار شرکت فولاد اقلید پارس در دوران بهره‌برداری به مقدار 25 مگاوات» امضاء شد تا در زمان بهره‌برداری نگرانی بابت قطعی برق وجود نداشته باشد.

به گزارش  چیلان ، مهندس محمدرضا کهریزی رئیس هیئت‌مدیره و مهندس رضا شریفی مدیرعامل به‌عنوان نمایندگان این شرکت با مهندس سید حسین طبسی مدیرعامل شرکت مولد برق نیروگاهی برق سامان سمنان تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که طی آن تأمین برق پایدار شرکت فولاد اقلید پارس در دوران بهره‌برداری به مقدار ۲۵ مگاوات تضمین می‌گردد.

در سال‌های گذشته کمبود برق یکی از موانع اساسی تولید فولاد در کشور به‌خصوص در فصل تابستان بوده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های فولادسازی به اهداف خود دست نیافتند.

در حالی‌ شرکت‌های فولادی به تعطیلی اجباری مکلف می‌شدند که از هیچ حمایتی برای جبران هزینه‌های مالی، بیمه‌ای و کارگری برخوردار نبودند. قطعی برق و متعاقب آن تعطیلی صنایع فولادی در حالی است که کاهش شدید تولید در این حوزه، به تعطیلی و کاهش شدید تولید صدها واحد تولیدی کوچک که تأمین‌کننده مواد اولیه و قطعات موردنیاز صنعت فولاد هستند، انجامیده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷
شناسه مطلب : 53058
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی