معرفی مدیر پروژه جدید ایریتک در پروژ احیا مستقیم فولاد اقلید/ مهندس پورشهسواری: جبران مافات خواهیم کرد
مراسم تودیع و معارفه مدیر پروژه پیمانکار در پروژه احیا مستقیم آهن اسفنجی فولاد اقلید در دفتر مرکزی شرکت فولاد اقلید پارس برگزار شد و مهندس رضا پورشهسواری به‌عنوان مدیر پروژه جدید معرفی گردید.

به گزارش  چیلان ، مراسم تودیع و معارفه مدیر پروژه پیمانکار در پروژه احیا مستقیم آهن اسفنجی فولاد اقلید در دفتر مرکزی شرکت فولاد اقلید پارس برگزار شد و مهندس رضا پورشهسواری به‌عنوان مدیر پروژه جدید معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهندس بابک صدری، گفت: آقای مهندس صدری در اوج تغییر و تحولات ایریتک با حفظ سمت به‌عنوان مدیر پروژه به ما معرفی گردید و انصافاً زحمات زیادی نیز در این مدت متقبل شد و ما هم قدردان او هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به تیم جدید ایریتک بسیار امیدوار است، افزود: از سمت شرکت فولاد اقلید هر چه توان داشته باشیم به خرج می‌دهیم تا در کنار شرکت ایریتک به‌عنوان پیمانکار EPC عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کنیم و پروژه را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

دکتر مستقیمی مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران «ایریتک» نیز با اشاره به کارنامه درخشان مهندس پورشهسواری، از زحمات مهندس صدری تشکر کرد و گفت: آقای صدری مهندس توانمندی است و با توجه به مشغله‌های ایشان به‌عنوان مدیریت ارشد پروژه‌های متالوژی و معدن ایریتک و مضاف بر آن جبران عقب‌ماندگی‌ها در پروژه اقلید تشخیص دادیم آقای مهندس پور شهسواری جایگزین ایشان شوند تا با توانمندی‌هایی که در این حوزه دارند سرعت پیشرفت پروژه را مضاعف کنند.

ایتریک

2

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
شناسه مطلب : 56535
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی